Не клієнтоорієнтований банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Постійні проблеми з додатком, який не працює. Один, мабуть, з останніх банків, хто в період воєнного часу зняв блок з кредитної карти. Не надають послугу зняття валюти з карт іноземних банків (що дуже дивно, оскільки в інших банках з цим немає жодних проблем). Зняти валюту з власного українського рахунку це цілий квест. Забронювати в касі неможна, навіть якщо ти клієнт банка і знімаєш з рахунку самого ж КА, тільки в той же день за умови наявності в касі. Останній випадок, після якого я вже точно не буду купляти онлайн валюту в цьому банку. Два дні я намагаюся зняти власні кошти. Спочатку не змогла, тому що не було світла у відділенні. Другий рік блекаутів і у відделенні досі немає генератора. Другого дня знову підібрала час, коли було світло. Просиділа годину в очікуванні коли знімуть блок з мого рахунку, оскільки я давно з нього нічого не знімала. Тобто той факт, що я його поповнювала, нікого не бентежить і не є підставою вважати його активним. В фіналі, мені його так і не розблокували. Оскільки розблокувати мали виключно у відділенні, в якому відкривався рахунок, операціоністка того відділення півгодини взагалі була дуже зайнята, а потім мені взагалі повідомили, що керівник того відділення у відпустці і тому мені не можуть розблокувати рахунок. Тобто управління моїми грошовими коштами в цьому банку залежить від відпустки однієї людини. До арикладу, в Райфайзені замовила валюту в касі, прийшла на призначений час, зняла свої кошти без ходіння по менеджерах доя виписки платіжки. 5 хвилин. Так, Креді Агріколт надійний банк, але рівень обслуговування і реакція взагалі за зміни ринку і потреб клієнтів дуже низькі. Якби не той факт, що моя компанія має в цьому банку зарплатний проєкт, я би припинила з ним будь-яке співробітництво.
Ответ администратора
20 июля 2024, 9:29
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
Написать комментарий