Гроші з рахунку списали, а до отримувача вони не дійшли
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Банк чотири дні користувався моїми грошима, не здійснив переказ, а сьогодні повернув мені гроші на картку з якої я гроші переказував!
А я в цей час платив відсотки в іншому банку. Не раджу такий сервіс і такий банк. Агріколю начхати на те що він працює не якісно, підводить клієнтів і не здійснює ті перекази які повинен!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Гроші списали, а на рахунок в моно вони не зайшли. В моно сказали що в них з 1:30 до 22:30 платежі зараховуються миттєво. Та я і сам це знав бо користуюся і все норм завжди і швидко.
Ситуація клас ще й тому що я в іншому банку маю відсотки щодня сплачувати бо Агріколь не здатен за повний робочий день зробити переказ!
В цілому ряді банків (УніверсалБанк, ПриватБанк, Сенс-Банк, А-Банк, Ощадбанк, Райффайзен Банк Аваль, UKRSIBBANK, ОТП-Банк) перекази за реквізитами проходять миттєво завдяки новій системі економічних платежів СЕП. Але в Агріколі про таке не чули. І що ще гірше чути не хочуть, на зручність клієнтів їм начхати.
До всього ще в службі підтримки в месенджері щоб достукатися до людини треба пройти декілька разів ідентифікацію у їхнього Алекса. Це капець. Навіть зашквар банківської системи у вигляді Привату зараз клієнтоорієнтується.