Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк перекладає недосконалість внутрішніх процесів на плечі клієнтів. Це жахливо.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
VictorR 30 января 2023, 13:13
Ситуація наступна. Вирішили на роботі зібрати певну суму грошей для колеги.
Гроші скидали на мою картку. Знаючи що в данному банку постійно випливають підводні камені в найпростіших речах я перевів довірені мені загальні кошти на окремий рахунок, мобільні заощадження, щоб не плутати їх з власними. Але цього виявилося недостатньо щоб їх відокремити, як виявилося банк на власний розсуд може їх переводити між рахунками як йому заманеться.
Суть в тому що гроші я перевів на, мобільні заощадження, 24-го числа більше і транзакцій ніяких не було в цей день, що може піти не так? Так ні 22-го числа була транзакція списання коштів і вони вирішили її провести 24го причому гроші списати не з основного рахунку, а з додаткового. Так брєд, спробую пояснити їхню відповідь на пальцях. 22го я перевів з монобанку на агріколь умовні 10грн, витратив в магазині 10грн. Все. Але вони цю операцію по рахунку проводять 24го, бачать що на моєму основному рахунку не вистачає і беруть частину з додоткового. Потім 25го розуміючи що списали гроші не вірно повертають мені ті кошти що були списані з додаткового рахунку, але не на додатковий рахунок, а на основний.
Я цього звичайно не підозрюю бачу в мобільному додатку залишок на основному рахунку і витрачаю його, бо це ж мої кошти.
А потім з’ясовується що в зібраних коштах не вистачає певної суми, яку я звичайно покладу туди де вона має бути. АЛЕ чому через недосконалість процесів у банку я маю потрапляти в такі ситуації?

До речі це вже другий випадок ускладнення життя клієнтів при проведенні елементарних процедур.
Минулого разу ми також збирали кошти на мою картку. А потім я перевів всю суму на картку монобанку колезі якому збирали. Так от через деякий час з мене списується комісія в 0,5% відсотка від суми переводу (прийшлося покрити цю комісію з власних коштів, бо картка тоді ще й в мінус пішла). В чому проблема вказувати зразу суму комісії при транзакції загадка для мене (потім після моєї скарги вони це виправили, але мені від того не легше). До цього я мільйон разів переводив власні кошти з дебетової картки агріколя на дебетову картку монобанку і комісії не було. На моє питання якого біса банк не повідомляє про зміну правил повідомленнями в тому ж мобільному додатку СА+ мені відповіли що опублікували їх на сайті. Ну мені робити ж нема чого щоб на постійній основі їх сайт перечитувати. А в додаток сповіщеннми ми вам надішлимо рекламу, а не зміни в умовах обслуговування, які банк змінив в односторонньому порядку.

На будь які заперечення і обурення в банку звичайно знайдеться пункт договору на який ви погодилися при відкритті рахунку. Але це не клієнтоорієнтовність.

На додачу можу ще додати що при моїй розмові зі службою підтримки, а саме Ігорем Славніцьким він звичайно наче все пояснив з точки зору банку, але при розмові нервував підвищуючи тон. В мене відчуття після розмови наче якийсь клієнт-баран телефонує в службу підтримки і вимагає пояснити, чому так, а ми ж в кол центрі так класно каву пили до цього.

Вишенькою на торті було те що коли я залишив скаргу і попросив надати мені відповідь письмову. Виявилося що зробити це я можу тільки прийшовши в відділення не дивлячись на те що банк мене ідентифікував як клієнта. Тобто вести розмову по телефону про рух моїх коштів ми можемо, а щоб отримати письмову відповідь то тільки через письмову заяву?! Ок. Надайте відповідь на мою електронну пошту, яку я вказав коли відкривав рахунок. Тут мене взагалі убило, ми це може зробимо, а може і не зробимо то вже як заманеться співробітнику що буде розглядати скаргу.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Креди Агриколь Банк 💰 / Отзывы о Креди Агриколь Банке 📝 / Банк перекладає недосконалість внутрішніх процесів на плечі клієнтів. Це жахливо.