Відморожені працівники
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Працівницки у відділеннях окрім того, що абсолютно некомпетентні, так ще й «відморожені» за поведінкою своєю. Відповідь на лист електронною поштою займає щонайменше декілька днів (та й те тільки після скарги на гарячу лінію), не кажучи вже про якісь нагальніші операції. Досвід співпраці з 24-м відділенням у Києві змусив перейти до 15-го відділення. Відношення те саме — нічого не змінилось. Тим часом на гарячій лінії з обслуговування корпоративних клієнтів працівники реагують доволі оперативно і, що найголовніше, завжди проявляють чемність і повагу (на відміну від працівників відділень). Складається враження, що структура Креді Агріколь в Україні вибудована таким чином, що права рука не знає що робить ліва. Декларації про «особистих приватних менеджерів» VIP пакетів просто пустий звук, на них можете навіть не розраховувати. Керівники відділень — та сама історія, на компетентні рішення по своїм питанням можете не розраховувати.
Написать комментарий