Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Вказують недостовірну інформацію у додатку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Gio12 17 июля 2021, 12:45
У додатку оманливо вказується на 7 днів більш пізній строк закінчення депозиту. Потім, поки клієнт очікує вказаної банком дати, депозит пролонгується. І коли клієнт повторно перевіряє стан депозиту за кілька днів до вказаної дати, виявляється, що депозит уже не можливо забрати аж до закінчення наступного, такого ж неправдивого, строку. Звичайно, можна у карантин, даремно ризикуючи здоров’ям, додатковий раз поїхати у відділення і припинити пролонгацію. Але це жодним чином не дасть змоги отримати кошти до закінчення повного терміну вкладу.
Оператор гарячої лінії також ніяким чином не може пояснити принципи, за якими банк вказує дати, та яким чином, у які дати вкладник може забрати власні кошти між пролонгаціями.

Комментарии - 1

+
0
mary27
mary27
17 июля 2021, 13:18
#
Ахахах, и тут «эуропейский» банк своих ло… клиентов на… переиграл)
Ради бога объясните, зачем вы в этой помойке разместили вклад?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться