Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неприємна ситуація по кредиту на авто

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Назар Лоза 16 ноября 2020, 16:38
Мав неприємну ситуацію з даним банком. Брав 2 кредита на авто, один у 2013 році, без проблем достроково закрив, все було гаразд, тому не сумнівався і взяв ще раз авто у 2020 році. Для зручності погашення зробив дебетову картку для погашення, але в основному погашав через касу. Завжди закривав більшими сумами, тому відсотки постійно зменшувалися. Тут у вересні закриваю посеред місяця тіло кредиту, і ставлю 9951,00 грн на картку, щоб зняло в платіжний період, згідно даних додатку і працівників банку платіж мав бути 7 тис з копійками, але я спеціально поставив із запасом. 28 вересня платіж автоматом не знімає, тому я зателефонував на відділення, кажу що платіж не зняло, на що мені рекомендують провести погашення вручну, що я і зробив. 3-го жовтня мені приходить повідомлення, що в мене просрочка по картці 9951,00 грн, на що я зателефонував на гарячу лінію, і спитався яким чином вони зробили двічі погашення кредиту на суму 9951,00 грн, якщо дозволу на мінус по картці я не давав, кредит в мене на той період був погашений повністю, і на яких правах мені зробили мінус по картці, якщо би навіть кредит був не погашений, мав би бути мінус по кредиту, а не по картці. Отримав відповідь, в мене підключений регулярний платіж на дану суму, хоча платіж по кредиту в мене був набагато менший, і попередні місяці в мене ніякого регулярного платежу не було, а регулярний платіж банк підключив самостійно вчора. На що я попросив оформити скаргу на незаконні дії банку. Сказали що завтра скинуть номер скарги. На наступний день перетелефонував мені працівник банку, відделення якого знаходиться на привокзальній площі 11, і попросив мене більше нікуди не телефонувати, що це помилка банку і вони її впродовж тижня виправлять. Гаряча лінія звичайно же номер оформленої скарги не скинула. Думаю ладно, всяке буває. Але тут підходить дата наступного платежу, я відкриваю додаток, а там платіж на 9951,00 грн більший, і складає майже 16000,00 грн, хоча першочергово згідно договору він складав в районі 10000,00 грн. Відповідно я знову телефоную в банк до працівника, і запитую свій платіж, на що мені відповідають, що че помилка їхнього додатку, і мій платіж складає в районі 5700,00 грн, щей скидують вайбер фотку розрахунку з їхньої програмки. Але думаю запитаю ще на гарячій лінії, пояснюю їм ситуацію, на що отримую відповідь, що гаряча лінія не надає інформацію по автокредитуванню і звертатись мені у відділення, де я брав кредит, щоб узнати суму платежу за кредитом, на що я відповів, що вони мені вже її надали, і що відповідно я її буду платити. І тут новина, коли я сплачую у відділенні, мені кажуть що мій платіж складає майже 16000,00 грн, що є грубим порушенням умов договору зі сторони банку, я кажу, що працівники сказали заплатити в районі 5800,00 грн, я погашаю 6000,00 грн. Після чого телефоную працівнику банку, в якого оформляв кредит, і він надавав інформацію по кредиту, на що отримую відповідь, що він там не працює, перетелефонувати на відділення, на відділенні мені кажуть, що це системна помилка і вони вияснять. 4 листопада мені приходить повідомлення від банку, що в мене прострочена заборгованість майже 9500,00 грн, хоча якщо взяти згідно договору сам платіж якби я не погашав швидше, складав би в районі 10000,00 грн, а попередній місяць платіж складав в районі 7700,00 грн. Відповідно я перетелефонував на гарячу лінію, де сказали, що зараз перевірять, а потім сказали що не знають, вияснять і перетелефонують, але ніхто так і не дзвонив, прислали номер скарги Л-3811, по якій пройшло вже 11 днів, але ніхто так і не повідомив результат.Перетелефонував я на відділення, вони сказали, що вияснять, виясняли 3 дні, після чого сказали, що моє питання вирішено частково, але мені потрібно буде заплатите ще 950,00 грн відсотків, я запитав, чому я коли платив 6000,00 грн, не були погашені відсотки першочергово, так як має бути, чому порушено умови договору, згідно якого на дану дату я потілу кредиту мав платити 4826,13 грн, решту відстотки, а банк зарахував 6000,00 грн на тіло кредиту, непогасивши відсотки, цим самим грубо порушуючи умови договору, чому відсотки в додатку вибивало в районі 850,00 грн, працівник банку повідомив 850,00 грн, а я маю заплатити 950,00 грн, на ці всі запитання отримав відповідь, що працівник незнає, щоб я не забирав його час, хочу можу подати письмову заяву, то що я більше не буду обслуговуватись у вашому банку, моя справа. Відповідно з більш як 10-річною бездоганною кредитною історією, я проплатив прострочені відсотки, які я в принципі не мав би платити, чому працівники банку так і не відповіли.Звідси можна зробити висновок, що це не банк, а «шарашкіна кантора», шахрайські махінації якої треба перевірити контролюючим органам, материнський банк свій дочірний не контролює, керівництва, яке б налагодило нормальну роботу немає, гаряча лінія, це фікція, яка нічого незнає, першу скаргу ніхто навіть не зареєстрував, по другій нульовий результат. Такого поганого відношення до клієнта я ще не зустрічав в жодному банку, а обслуговуюсь у багатьох.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться