Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Явтратити гроші через некомпетентність співробітників кредіагріколь банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Eugene D 3 июня 2020, 13:39
Отделение по адресу: Киев, ул. Бассейная, 23
(English version below)

я був Клієнтом банку протягом 6 років, однак виникла необхідність закрити картковий рахунок.
у відділенні №23 ( м.Київ, вул. Басейна) менеджер повідомила, що для цього мені необхідно зняти всі кошти з рахунку в касі банку, і що це зняття БЕЗКОШТОВНЕ!
Наступного дня в мене в додатку висвітився борг в кілька тисяч гривень, а менеджер банку по телефону повідомила: «Я ПОМИЛИЛАСЯ З КОМІСІЄЮ, ТЕПЕР У ВАС БОРГ, гроші треба було знімати в інший спосіб»
ТОБТО МЕНЕДЖЕР ПОРУШИЛА ПОСТАНОВУ НБУ N 141 ВІД 28 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ ПРО ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАНКАМИ КЛІЄНТІВ ЩОДО БАНКІВСЬКИХ ТА ІНШИХ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ

через деякий час почалися дзвінки з банку про заборгованість і про термінову необхідність їхати до банку В ЧАС КАРАНТИНУ для вирішення проблеми.
Інколи інформували на підвищених тонах, але жодного разу не змогли вказати пункт договору за яким нарахована комісія.

Окей, витратив свій час, дістався до банку, де інший менеджер (бо передній менеджер вже звільнилася) повідомив, що це помилка банку і борг буде скасовано через службову записку, а мені навіть нічого не потрібно робити ( чому я їхав до банку в час карантину без транспорту — невідомо).

Однак дзвінки від банку не припинилися і за тиждень зателефонував той же менеджер і повідомив, що і ВІН ПОМИЛИВСЯ.
Я зазначив, що я не був проінформований про комісію і прошу скасувати її. Менеджер відповів, що розбереться з ситуацією і повідомить мені, але натомість пропав. Довелося самому шукати його, щоб дізнатися, що банк нічого з цим вдіяти не може…

Складається враження, що банк навмисне змушує свої співробітників видавати недостовірну інформацію про комісії для того, щоб заробляти гроші…
Тому переконливо прошу Всіх не зв'язуватися з цим банком, а кредігріколю «дякую» за сервіс, навіть ворогам не пораджу співпрацювати з вами.

====================================================

I had been a Bank Client for 6 years, but I had a need to close a card account. In the bank branch №23 (Kyiv, Baseina Street) the manager said that I should withdraw all money from the bank account and this withdrawal is absolutely FREE!
The next day I had a debt of several thousand UAH in the bank mobile application, and the manager via phone said: «IT IS MY MISTAKE ABOUT THE COMMISSION, NOW YOU HAVE A DEBT, the money had to be withdrawn in another way.»
Hence, the manager grossly violated Ukraine legislation (the NBU Resolution No. 141 OF NOVEMBER 28, 2019 ON INFORMATION SUPPLY BY BANKS OF CLIENTS REGARDING BANKINGS )

Calls from the bank began about the debt and the urgent need to go to the bank during the CORONA-quarantine to solve the problem.
Sometimes they informed in high tones, but they were never able to indicate the clause of the contract under which the commission was charged.

Okay, I spent my time, go to the bank, where another manager (because the previous manager has already resigned) said that it was a mistake of the bank and the debt will be cancelled, and I do not even need to do anything (why I went to the bank during quarantine without transport is unknown).

However, calls from the bank did not stop and a week later the same manager called and said that he was wrong also.
I stated that I had not been informed of the commission and asked to cancel it. The manager replied that he would deal with the situation and inform me, but instead he disappeared. I had to look for him by myself to find out that the bank can't do anything about it…

Seems that the bank deliberately forces its employees to provide inaccurate information about commissions in order to make money…

Therefore, I strongly urge everyone not to cooperate with this bank, and «thank you» to Creedgricol for the service, I will not advise cooperating with you even to my enemies.

Комментарии - 2

+
0
Eugene D
Eugene D
25 июня 2020, 12:46
#
Після пояснень і розмов з банком ситуацію вдялося врегулювати.
+
0
uxui
uxui
29 августа 2020, 12:41
#
На Бассейной 23 и не такой ужас увидешь. Сотрудники меняются пачками, видимо Жукова с Горовой жмутся на заработные платы и обучение этих сотрудников. Потом ставят своих ряженых и песни по новой. Никому также не советую ступать на порог этого Банка, потратите не только своё время, но и нервы, и репутацию. Скотский банк и скотское руководство!!! Гоу диджитал:)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Креди Агриколь Банк 💰 / Отзывы о Креди Агриколь Банке 📝 / Явтратити гроші через некомпетентність співробітників кредіагріколь банку