Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Сотрудники некомпетентны и безответственны, клиентоориентированность ноль

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
90006923 3 марта 2020, 16:45
Отделение по адресу: Киев, пр-т Воздухофлотский, 50/2
Мною був відкритий валютний рахунок у доларах США. Під час відкриття рахунку мені було повідомлено, що з усіх проблемних питань щодо отримання банківських послуг необхідно звертатися до найближчого відділення Банку та/або до Довідкового центру Банку, у тому числі – з питань отримання готівки.
У жовтні 2019 року в мене виникла необхідність отримати готівкові кошти з мого рахунку у іноземній валюті (доларах США). Розуміюче те, що у визначеному відділенні Банку на момент звернення може не бути необхідної мені суми готівкою, я 15 жовтня 2019 року звернувся до Довідкового центру Банку за номером 0800305555 з проханням забезпечити для мене необхідну суму готівкою у доларах США у відділенні Банку у місті Києві, за адресою Повітрофлотський проспект 50/2.
Приблизно об 16.15 того ж дня я знов зателефонував на гарячу лінію та дізнався від оператора про те, що готівкові кошти у необхідній мені сумі чекатимуть мене 17 жовтня 2019 року після 15-ї години у вищезазначеному відділенні Банку. Будучі впевненим, що отримаю необхідну суму готівкою, я спланував на 17 жовтня 2019 року укладання угоди щодо купівлі-продажу, погодив з продавцем та нотаріусом час та місце зустрічі, порядок укладання угоди та розрахунків за нею.
Близько 17 жовтня 2019 року я звернувся у відділення Банку у місті Києві за адресою Повітрофлотський проспект 50/2 та від працівника Банку Марини дізнався, що необхідна сума готівкою у касі відділення відсутня, будь-які дії щодо отримання необхідної суми готівкою оператором Довідкового центру Банку та працівниками зазначеного відділення Банку не здійснювалися, отримати необхідну мені суму готівкою я зможу лише 21 жовтня 2019 року. Разом з цим Марина порадила мені звертатися до Довідкового центру Банку та вирішувати питання саме з ними.
Згодом я знов звернувся до Довідкового центру Банку із проханням вирішити мою проблему, у зв’язку із тим що моя угода під загрозою зриву, на що оператор Олександра пообіцяла мені у найкоротший термін вирішити це питання.
Нажаль я відмінив угоду купівлі нерухомості через відсутність готівкових коштів, в наслідок чого я був вимушений сплатити неустойку продавцеві у розмірі 3 000 гривень.
Я дуже здивований, що працівники Банку (який позиціонує себе як сучасний універсальний банк та найстарший іноземний банк в Україні, що працює на фінансовому ринку з 1993 року, є соціально відповідальною компанією та пропонує повний спектр банківських послуг корпоративним клієнтам та фізичним особам) припускають таке байдуже ставлення до клієнтів та нехтують оперативним виправленням своїх помилок. Про яку клієнтоорієнтованість може йти мова?! Невже у більш ніж двох десятках відділеннях Банку у центрі європейської столиці не було можливості протягом короткого проміжку часу акумулювати жалюгідних кілька сот доларів готівкою?!? Про яку надійність банківських вкладів йдеться?!

Написав до Банку скаргу з проханням:
— провести перевірку дій працівників Довідкового центру Банку, відділення Банку за зазначеною адресою, що призвели до несвоєчасної організації видачі належних мені коштів 17 жовтня 2019 року.
— прийняти рішення та відшкодувати мені кошти у сумі 3 000 гривень, які я вимушений був сплатити як неустойку в угоді купівлі нерухомості, або в будь-який інший спосіб компенсувати мої витрати.

Наразі отримав відповідь на свою скаргу, за підписом славнозвісної Жукової Г.В.:
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася у відділенні банку. Ми розуміємо, що вона викликала значні незручності для Вас (ох, які розумійки...), та запевняємо, що керівництвом банку були вжиті всі заходи для запобігання таких випадків у майбутньому (ОООО, як мені від цього стає добре....)
В той же час інформуємо, що у банка не має правови підстав для задоволення Ваших прохань…
З повагою, заступник голови правління, Жукова Г.В…

Тобто, їх працівники будуть тупити та косячити, та їм за це ничого не буде…
А ви, шановні клієнти, витрачайте час, нерви, гроші, репутацію… Та знайте, що цей банк розуміє вас…
Але ж в кожної проблеми є посада, прізвище та їмя…

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Креди Агриколь Банк 💰 / Отзывы о Креди Агриколь Банке 📝 / Сотрудники некомпетентны и безответственны, клиентоориентированность ноль