Не рекомендую !
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Порівнюючи з великим досвідом співпраці з іншими банками, дану структуру взагалі дуже тяжко назвати « банком». Особлива порада керівникам підприємств не пов'язувати свої справи з даною установою. Адже після оформлення зарплатних карток, ваші працівники будуть не працювати, а кожні два місяці по два — три дня сидіти у відділенні і пів дня вирішувати постійні якісь проблеми і проклинати той день, коли отримали на руку дану картку. Один з власних прикладів: В кінці листопада після дуже придуже довгого оформлення отримав картку. Банкоматів навіть по Києву майже нема, але через банки партнери якось нарешті пристосувався. І ось через два місяці хоп, і картка не активна! На гарячій лінії порадили звернутись до відділення. Ок. Годину було потрачено на дорогу до вул Мельникова, де повідомили що картка розмагнітилась за два місяці ( хоча вона ніколи за цей період не віддалялась від набагато старіших карток в гаманці інших банків) і щоб з неї в касі забрати свої гроші, перед оформленням нової, потрібно сплатити комісію 2% ( 90 гривень вийшло). І все це зайняло додатково ще плюс годину і 40 хвилин ( хоча дані всі були ж базі). Тобто з дорогою затрачається майже 4 години плюс за кожний візит з вас вираховують якісь кошти, навіть не з вашої вини. І через тиждень треба буде знову відпросиьись з роботи, щоб знову їхати за новою і наново переписувати якісь папери і вистоювати черги, слухаючи різні невдовлення послугами і підводними каменями даної фін установи.
Написать комментарий
Комментарии - 1
Також, сподіваючись що прочитає хтось з професіоналів, хотілося б впевнитись, чи дійсно причина в розмагніті картки і сплата комісії за зняття своїх коштів в касі банку з документами і карткою це звична річ? Поведінка картки була наступною : В АТБ темінал видав що недостатньо коштів щоб заплатити 141 грн хоча на картці було майже 5000. На укрпошті була просто відмова. В Космо притуляючи чіп запрошувалось провести магнітною стрічеою а проводячи стрічкою запрошувало чіп... І т.п глюки.. На гарячій лінії відповідали що все ок і варто звернутись до установи
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться