Минфин - Курсы валют Украины

Установить

абсоютна некомпетентність співробітників

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Volodymyr Dozirtsiv 22 марта 2019, 15:58
Був записаний на відкриття пакету Сомельє на конкретний час. Прийшовши, отримав попередження про вимушену затримку в 10 хв так як досі обслуговується попередній клієнт. Почекавши 30 хв, просто покинув відділення. Ніхто за цей час не підійшов.
Гаряча лінія обіцяла розібралась і передзвонила описавши це все отак:
— ви були записані до стажера, який пропацював тиждень і звільнився.
— перезаписали до іншого співробітника, в якого була вже зустріч в цей час тому повинні були чекати її завершення.

невже клієнтів рівня сомельє (картка Mastercard World Elite) записують до стажерів? Чи справді неможливо було перенести зустріч на інший час якщо в співробітника вже була зустріч в цей час?

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться