Інтернет-банкінг

AnatoliyG AnatoliyG
8 августа 2017, 21:28
1
Я часто роблю покупки через інтернет, і якось мені без мого відома заблокували дану послугу. Я подзвонив на гарячу лінію уточнити чому не працює Інтернет-банкінг (головне що вони за нього бабло регулярно знімають) в результаті взагалі заблокували картку і не попередели мене про це. На наступний день я не зміг розрахуватися в магазині. Обслуговування у відділенні проспект Академіка Палладіна, 22, Київ просто жахливе, дуже часто не працює банкомат, сидить один нещасний менеджер і працює лише одна каса де черги чуть не до дверей і ходить охоронець вказує кому де стояти. Одним словом подумайте чи варто взагалі з таким банком мати справу.

Комментарии (1)

+
0
Credit Agricole  Ukraine
Ответ банка
Credit Agricole Ukraine
15 августа 2017, 14:22
#
Доброго дня, шановний Анатолій!
Для нас важлива якісна робота всіх підрозділів Банку, тому Ваше повідомлення дуже цінне та корисне для нас.
Приносимо Вам вибачення за незручності, що виникли у відділенні нашого Банку, яке розташоване за адресою м. Київ, просп. Академіка Палладіна, 22.
Запевняємо Вас у тому, що Банк зробить все можливе для того, щоб обслуговування у відділеннях нашого Банку стало більш комфортним та зручним для Вас.
Також ми готові допомогти Вам у вирішенні питання щодо блокування карти, проте для цього необхідно пройти голосову ідентифікацію в телефонному режимі. Залиште, будь ласка, Ваш актуальний номер телефону у приватних повідомленнях та вкажіть час, коли буде зручно прийняти дзвінок.
З повагою,
команда Сredit Agricole

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться