Чому сервіс в наших банках відверто лажає?

QueenJu QueenJu
31 июля 2017, 15:40
без оценки
У черзі до каси простояли годину, так і не дочекавшись, пішли геть. Адже каса і половина персоналу займалася увесь цей час одним клієнтом за зачиненим вікном. Невже не можна було сказати, що там проблема якась, аби люди не марнували свій час? Вочевидь, «час це гроші», і саме тому його крадуть у наших банках постійно, а до них долучився і агриколь. Паралельно чула, як клієнт розпитував про умови страхування (по всьому відділенню розклеєні і розіпхані рекламки про страхування). Клієнту на томість відповіли: «те, що ви просите, ми робити не будемо, і взагалі — ми банк, а не страхова компанія».

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться