Дуже розчарована банком
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Я клієнт КредіАгріколь вже 3 роки. Брала один раз у них кредит і погасила вчасно, навіть трохи раніше. Днями потрібно було терміново знову взяти кредит і зважилася ще раз звернутися до КредіАгріколь, так як ніби все було добре. Але вони раптом мені відмовили, та ще у хамовитого тоні!!! Час морочили голову запитаннями и в решті відмовили. Хоча навідь не відправляли ніякого запиту до головного офісу. Я поїхала в інше що знаходиться на вул. І. Франка. Там мені сказали що відправлять запит і подзвонять мені або надішлють смс. Ні смс, ні дзвінка я так і не отримала. Дуже розчарована банком. Буду переходити в інший банк раз не цінують своїх клієнтів!
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
- Credit Agricole Ukraine
- 21 ноября 2016, 17:54
- #
Доброго дня, шановний клієнте!
Дякує за Ваш відгук.
Для того, щоб ми змогли детально розібратися у описаній Вами ситуації, будь ласка, повідомите нам додаткову інформацію: Ваше прізвище, ім’я, по-батькові, а також адресу відділення Банку, до якого Ви звертались.
Додаткову інформацію Ви можете написати нам у приватному повідомлені або зателефонувати
до Інформаційного центру 0 800 30 5555.
Завчасно приносимо щирі вибачення за незручність та бажаємо вдалого завершення дня!
З повагою, Команда Банку!
Дякує за Ваш відгук.
Для того, щоб ми змогли детально розібратися у описаній Вами ситуації, будь ласка, повідомите нам додаткову інформацію: Ваше прізвище, ім’я, по-батькові, а також адресу відділення Банку, до якого Ви звертались.
Додаткову інформацію Ви можете написати нам у приватному повідомлені або зателефонувати
до Інформаційного центру 0 800 30 5555.
Завчасно приносимо щирі вибачення за незручність та бажаємо вдалого завершення дня!
З повагою, Команда Банку!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться