×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
У мене не стільки запитання до банку, а більше побажання:
враховуючи обмеження в звязку з ситуацією по короновірусу, вирішила зробити онлайн оплату через Ваш банк.
Хочу відмітити що все зроблено доступно та зрозуміло, крім одного але,,,
У віконечку « призначення платежу» обовязково потрібно додати слова «та реквізити платника», або інше формулювання, щоб було зрозуміло що крім того кому призначено платіж і за що, необхідно писати особовий рахунок та дані платника. Більше того, без внесення цих даних не повинна прийматися та здійснюватись оплата, тобто має йти блокування, так як це робиться, коли неправильно внесено рахунок на який має зачислитись оплата.
Керівники держави все більше акцентують увагу на перехід до « держави в смартфоні». До онлайн оплат долучається все більше людей різного ( в тому числі і старшого) віку. Щоб не було проблем з пошуком коштів ( в разі ненадання інформації платника), ВЕЛИКЕ прохання: відкоригувати існуючий шаблон платіжки.
Дякую за розуміння! З повагою та надією бути почутою, Світлана Васюта