Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Lesyi
Lesyi
14 июня 2018, 12:33
Леся, Броди
Шойно зателефонувала Рiвне, П.Максим сказав, шо гроши поступили, 0,00 грн. До поашення

Комментарии - 1

+
0
Lesyi
Lesyi
14 июня 2018, 12:48
#
Мій лосвід з роботи з банком говорить про те, що не дбаєте про клієнтів, які довіряли Вам. Брешете по телефону, що розмови записуються. а сьогодні сказали, що не ведете записів розмов. І це погано, а то б адміністрація банку та правління мало б можливість почути розмови персоналу з клієнтом та мали б підтвердження того, що мені говорили, що якщо не приїду в Рівне, то буду сплачувти якусь комісію за те. що я особисто не взяла у вас довідки про повне погашення кредиту. Це в наш час інтернету та комунікацій? Це такий новий кредитний продукт банку? Невже не можна навчити персонал правильно працювати з клієнтами та надавати їм вичерпну інформацію. Сподіваюся, це буде уроком мені і Вам. в майбутній роботі. Дякую за співпрацю.

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться