×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Lesyi
- 14 июня 2018, 12:33
- Леся, Броди
Шойно зателефонувала Рiвне, П.Максим сказав, шо гроши поступили, 0,00 грн. До поашення
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
Мій лосвід з роботи з банком говорить про те, що не дбаєте про клієнтів, які довіряли Вам. Брешете по телефону, що розмови записуються. а сьогодні сказали, що не ведете записів розмов. І це погано, а то б адміністрація банку та правління мало б можливість почути розмови персоналу з клієнтом та мали б підтвердження того, що мені говорили, що якщо не приїду в Рівне, то буду сплачувти якусь комісію за те. що я особисто не взяла у вас довідки про повне погашення кредиту. Це в наш час інтернету та комунікацій? Це такий новий кредитний продукт банку? Невже не можна навчити персонал правильно працювати з клієнтами та надавати їм вичерпну інформацію. Сподіваюся, це буде уроком мені і Вам. в майбутній роботі. Дякую за співпрацю.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться