Минфин - Курсы валют Украины

Установить

класичне незнання правил платіжної системи Visa

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
MSkyi 31 января 2023, 10:18
купив авіаквиток, авіакомпанія скасувала рейс, гроші не повертає.

Згідно правил Visa — Dispute Condition 13.1—Merchandise/Services Not Received
маю право розпочати диспут у рамках 120 днів з моменту неотримання послуги — The time frame would be 120 days from the expected services (not to exceed 540 days from the transaction processing date).

Джерело https://usa.visa.com/content/dam/VCOM/download/about-visa/visa-rules-public.pdf сторінка 737

120 днів з моменту неотримання очікуваної послуги — тобто, дати вильоту.
Конкордбанк же вважає, що з 120 днів слід рахувати з моменту оплати, що прямо суперечить Visa — not to exceed 540 days from the transaction processing date.

не один раз проводив chargeback в Приваті, Моно і завжди це було каменем спотикання, що 120 днів для авіаквитків рахується з моменту неотримання послуги. Врешті виходив на компетентного співробітника і вигравав чарджбек, а тут ніяк — перша лінія як посередник, зв’язатися з відділом спірних операцій і розпочати диспут неможливо.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Конкорд 💰 / Отзывы о Банке Конкорд 📝 / класичне незнання правил платіжної системи Visa