класичне незнання правил платіжної системи Visa
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Згідно правил Visa — Dispute Condition 13.1—Merchandise/Services Not Received
маю право розпочати диспут у рамках 120 днів з моменту неотримання послуги — The time frame would be 120 days from the expected services (not to exceed 540 days from the transaction processing date).
Джерело https://usa.visa.com/content/dam/VCOM/download/about-visa/visa-rules-public.pdf сторінка 737
120 днів з моменту неотримання очікуваної послуги — тобто, дати вильоту.
Конкордбанк же вважає, що з 120 днів слід рахувати з моменту оплати, що прямо суперечить Visa — not to exceed 540 days from the transaction processing date.
не один раз проводив chargeback в Приваті, Моно і завжди це було каменем спотикання, що 120 днів для авіаквитків рахується з моменту неотримання послуги. Врешті виходив на компетентного співробітника і вигравав чарджбек, а тут ніяк — перша лінія як посередник, зв’язатися з відділом спірних операцій і розпочати диспут неможливо.