«Інформаційні» повідомлення
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Вы сильно переоцениваете этот не доделанный банк — у меня опыт взаимодействия с ним очень печальный в части депозитов и их мобильного убого приложения. По окончанию закрыл счета от греха по дальше и перекрестился, хотя не верующий.
Депозитів там ніколи не мав, а картою користуюсь так, «от случая к случаю», можливо тому і не мав якихось неприємних інцидентів. Служба підтримки у них досить непогана, якщо порівняти з багатьма іншими банками, а от інтернет-банкінг (що веб, що мобільний) дійсно слабенький. Враження, що це колективна робота групи студентів факультету ІТ-технологій.
Не вижу в данном банке будущего, поэтому такие отзывы о нем — они только говорят и обещаю, но ничего не меняется.
Яркий пример их приложение, которое за год не удосужились перевести на новые сервера и исправить, а опять в отзывах пишут ссылаясь на это в будущем — тупо врут.
Служба поддержки у них на аутсорсинге, так как всегда берут паузу для ответа на вопрос, поэтому вежливое общение это не заслуга банка.
Я не к чему не призываю — просто делюсь мыслями об этом горебанке и считаю ваши оценки ему слишком завышенными. Три звезды для него предел мечтаний по-моему.
Яркий пример их приложение, которое за год не удосужились перевести на новые сервера и исправить, а опять в отзывах пишут ссылаясь на это в будущем — тупо врут.
Служба поддержки у них на аутсорсинге, так как всегда берут паузу для ответа на вопрос, поэтому вежливое общение это не заслуга банка.
Я не к чему не призываю — просто делюсь мыслями об этом горебанке и считаю ваши оценки ему слишком завышенными. Три звезды для него предел мечтаний по-моему.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
«Po karti *хххх zmineno kreditniy limit na: ххххх UAH
Dostupno: ххххх. хх UAH
Kredyt: ххххх UAH
Vykorystano: 0 UAH
(050)(068)(056)7345005
Я подумав, що дію кред. договору автоматично пролонговано.
Але коли я зайшов у додаток, то побачив, що кред. ліміт став 0. Щоб з`ясувати у чому справа, звернувся на лінію підтримки.Служба підтримки спрацювала оперативно — звернення зафіксували і через 15 хв я отримав відповідь на Вайбер, що дане повідомлення має «інформаційний» характер і для отримання ліміту потрібно звернутись у відділення. Трохи насмішило саме формулювання «інформаційне повідомлення» — адже будь-яке повідомлення містить якусь інформацію і власне є інформаційним.Але не у цьому суть. Повторюю, мені не потрібен кред. ліміт від «Конкорда», я розумію право банку його надавати і анульовувати і на рахунок цього не маю жодних претензій. Але навіщо розсилати «інформаційні» повідомлення, які містять завідомо неправдиву інформацію?
Зокрема, у цьому випадку чи не правильніше було б написати, наприклад:
«Вам погоджено кред. ліміт ххххх, щоб його отримати, зверніться у відділення? "
Чотири зірки банку ставлю за оперативну роботу служби підтримки та й за те, що за весь час обслуговування якихось серйозних проблем з банком не мав.