Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Робота служби підтримки банку відчутно покращується.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kingcity 27 ноября 2020, 11:16
Отделение по адресу: Львов, ул. Леси Украинки, 7
Давно не звертався у службу підтримки «Конкорда», але вчора увечері виникла така необхідність.Не міг через додаток розблокувати карту, яку раніше заблокував з метою безпеки (не користувався деякий час). З додзвоном проблем немає — відповідають швидко і що важливо — відповідає одразу живий оператор, а не якийсь робот. Що хочеться відмітити — якщо раніше оператори «гарячої лінії» спілкувались виключно російською, то тепер спілкуються і українською, причому на хорошому рівні. Хочеться також відмітити коректність спілкування.Оператор спочатку надала мені невірну інформацію — сказала, що карту можна розблокувати лише дзвінком на лінію підтримки, а не через додаток, але потім після консультації зі спеціалістом визнала свою помилку і принесла вибачення у дуже ввічливій формі.Прийняла заявку на вирішення проблеми.Через деякий час мені передзвонила інший оператор, повідомила, що вирішенням проблеми вже займаються, але можливо потрібна буде ще якась інформація від мене, або навпаки потрібно буде повідомити мене про вирішення проблеми і в зв`язку з цим поцікавилась до котрої години мені можна дзвонити (нагадаю, все це відбувалось увечері), або можливо мені зручніше буде спілкуватись через чат. Така увага до клієнта — теж немалозначна. Звертаються до клієнта по-імені та по-батькові, що на мою думку, теж є правильним (на деяких лініях підтримки оператори звертаються лише по-імені). Моя проблема була невдовзі вирішена. Дякую службі підтримки банку за хорошу роботу.
Побажання до банку: у майбутньому хотілось би побачити україномовні версії веб та мобільного банкінгу.
Конкорд
Ответ банка
27 ноября 2020, 13:01
Дякуємо за такий відгук! Працюємо для вас!

Комментарии - 2

+
0
Zhmunya
Zhmunya
27 ноября 2020, 12:47
#
Мое мнение о Конкорде осталось не изменно — все их проблемы зарыты в их убогом приложении (это и было причиной обращения в поддержку по вашему отзыву). Не понимаю за что 5 звезд — вам сначала создали проблему, а потом её героически решали.
Служба поддержки никогда и ничего сразу ответить не может — всегда берут время на уточнение, а это значит что на первой линии у них работают вообще не понятно кто («говорящие головы»), так как не владеют информацией по продуктам абсолютно.
Можете протестировать и задать любой вопрос — результат будет всегда один и тот же — будут уточнять.
Вообще я закрыл все счета в данном банке и вам рекомендую для избежания геморроя, который в большом изобилии в данном «финансовом учреждении».
+
0
kingcity
kingcity
27 ноября 2020, 15:13
#
Дякую за пораду. Поки що якихось особливих проблем мені «Конкорд» не створював. Крім того є у них і свої плюси. Збої час від часу бувають у всіх додатках - навіть у «хваленому» «високотехнологічному» Приват 24. Я і раніше карту блокував і розблокував через додаток, проблем не було, це вперше.І усунули цю проблему досить оперативно. Хоча я з вами згідний - веб та мобільний банкінги у них вкрай малофункціональні (мінімум можливостей), сирі і практично не розвиваються. А 5 зірок власне за роботу лінії підтримки - не проблема додзвонитись, ніяких роботів, ввічливе спілкування, проблему взяли в роботу і досить швидко вирішили.
Для порівняння - ви знаєте, як працює лінія підтримки, наприклад, у «Альфі». Платний дзвінок, потім «батл» з роботом «Аллою» і якщо нарешті пощастить - спілкування з оператором, який буде у першу чергу старатись довести клієнту, що він «сам дурак», а на стороні банку все у порядку. Можуть і підхамити. Добре, що у «Альфи» є  представник на Мінфіні - якби не вона, то було б значно важче з ними питання вирішувати. І у «Приваті» ситуація не краща (ну хіба що дзвінок безкоштовний) - додзвонюватись можна годинами і не факт, що вдало, а потім ще з «Яною» домовлятись. А про те, яка підтримка в ОТП я нещодавно у свєму відгуку писав - плакати хочеться.
Так що на їх фоні служба підтримки «Конкорда» виглядає цілком достойно.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Конкорд 💰 / Отзывы о Банке Конкорд 📝 / Робота служби підтримки банку відчутно покращується.