Робота служби підтримки банку відчутно покращується.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Мое мнение о Конкорде осталось не изменно — все их проблемы зарыты в их убогом приложении (это и было причиной обращения в поддержку по вашему отзыву). Не понимаю за что 5 звезд — вам сначала создали проблему, а потом её героически решали.
Служба поддержки никогда и ничего сразу ответить не может — всегда берут время на уточнение, а это значит что на первой линии у них работают вообще не понятно кто («говорящие головы»), так как не владеют информацией по продуктам абсолютно.
Можете протестировать и задать любой вопрос — результат будет всегда один и тот же — будут уточнять.
Вообще я закрыл все счета в данном банке и вам рекомендую для избежания геморроя, который в большом изобилии в данном «финансовом учреждении».
Служба поддержки никогда и ничего сразу ответить не может — всегда берут время на уточнение, а это значит что на первой линии у них работают вообще не понятно кто («говорящие головы»), так как не владеют информацией по продуктам абсолютно.
Можете протестировать и задать любой вопрос — результат будет всегда один и тот же — будут уточнять.
Вообще я закрыл все счета в данном банке и вам рекомендую для избежания геморроя, который в большом изобилии в данном «финансовом учреждении».
Дякую за пораду. Поки що якихось особливих проблем мені «Конкорд» не створював. Крім того є у них і свої плюси. Збої час від часу бувають у всіх додатках - навіть у «хваленому» «високотехнологічному» Приват 24. Я і раніше карту блокував і розблокував через додаток, проблем не було, це вперше.І усунули цю проблему досить оперативно. Хоча я з вами згідний - веб та мобільний банкінги у них вкрай малофункціональні (мінімум можливостей), сирі і практично не розвиваються. А 5 зірок власне за роботу лінії підтримки - не проблема додзвонитись, ніяких роботів, ввічливе спілкування, проблему взяли в роботу і досить швидко вирішили.
Для порівняння - ви знаєте, як працює лінія підтримки, наприклад, у «Альфі». Платний дзвінок, потім «батл» з роботом «Аллою» і якщо нарешті пощастить - спілкування з оператором, який буде у першу чергу старатись довести клієнту, що він «сам дурак», а на стороні банку все у порядку. Можуть і підхамити. Добре, що у «Альфи» є представник на Мінфіні - якби не вона, то було б значно важче з ними питання вирішувати. І у «Приваті» ситуація не краща (ну хіба що дзвінок безкоштовний) - додзвонюватись можна годинами і не факт, що вдало, а потім ще з «Яною» домовлятись. А про те, яка підтримка в ОТП я нещодавно у свєму відгуку писав - плакати хочеться.
Так що на їх фоні служба підтримки «Конкорда» виглядає цілком достойно.
Для порівняння - ви знаєте, як працює лінія підтримки, наприклад, у «Альфі». Платний дзвінок, потім «батл» з роботом «Аллою» і якщо нарешті пощастить - спілкування з оператором, який буде у першу чергу старатись довести клієнту, що він «сам дурак», а на стороні банку все у порядку. Можуть і підхамити. Добре, що у «Альфи» є представник на Мінфіні - якби не вона, то було б значно важче з ними питання вирішувати. І у «Приваті» ситуація не краща (ну хіба що дзвінок безкоштовний) - додзвонюватись можна годинами і не факт, що вдало, а потім ще з «Яною» домовлятись. А про те, яка підтримка в ОТП я нещодавно у свєму відгуку писав - плакати хочеться.
Так що на їх фоні служба підтримки «Конкорда» виглядає цілком достойно.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Побажання до банку: у майбутньому хотілось би побачити україномовні версії веб та мобільного банкінгу.