Минфин - Курсы валют Украины

Установить

«Золота мрія» від Конкорда або не все те золото, що блищить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kingcity 2 апреля 2019, 14:11
Отделение по адресу: Львов, ул. Леси Украинки, 7
Карту «Golden Dream» оформив недавно, за підказкою однієї з учасниць форуму.Для замовлення карти скористався формою на сайті.Через декілька хвилин мені передзвонили з банку, поцікавились який кредитний ліміт я хотів би отримати — я запросив 30000, макс.можливий без довідки про доходи.Після цього мені задали ще декілька запитань і сказали очікувати рішення про надання кред.ліміту.Приблизно через три години знову передзвонили і сказали, що мені встановлено ліміт 20000 грн, можна йти у відділення отримувати картку.На жаль, у нас всього одне відділення «Конкорда» і знаходиться воно досить далеко від мого «ареалу діяльності». Але у відділенні нічого не знали про моє замовлення, сказали що потрібно заповнювати заявку і т.д.Після мого дзвінка у службу підтримки та дзвінка менеджера у головний банк з`ясувалось, що мої документи просто не переслали у відділення.Почалась процедура оформлення — тривала вона не менше години, а може й більше.В результаті сказали, що картку оформлено, але так як я ФОП і мій рахунок підлягає реєстрації у податковій, то кред.ліміт мені зможуть підключити лише завтра і для цього мені доведеться знову прийти у відділення.Прийшов.Знову процедура до години часу.Але нарешті все зроблено, наостанок — фото з паспортом і картою і формальності закінчені.По карті був дійсно встановлений обіцяний ліміт, ніяких заморочок типу «попередній розрахунок був один, остаточно вийшло інше...» не було.Та й рішення про ліміт було прийняте оперативно, у інших банках це займає декілька днів.Довга лише процедура оформлення.Картка неіменна, можливості замовити іменну немає.Є свої переваги по тарифах — можливість знімати власні кошти без комісії, великий кешбек з «AliExpress» (15%). Але немає нарахування відсотків на залишок власних коштів.Кешбек нараховується у кінці місяця, звичайно з нього знімається ПДФО та військовий збір, попадає він одразу на основний рахунок.З поповненням картки готівкою проблем немає — це можна зробити без комісії у касі банку, терміналах Приватбанку та «EasyPay». Я поповнював через EasyPay, кошти попадають на рахунок практично моментально, не більше хвилини часу. А от з поповненням з іншої карти трохи гірше — можливості поповнити карту без комісії картою іншого банку немає. На сайті банку є сервіс P2P переказів, тариф у них нижчий, ніж у більшості інших банків (0,8%+3грн.), але це стосується всіх карт, в т.ч. і «Конкорда».При поповненні через додаток теж є комісія.Щодо додатків — є як десктопна, так і мобільна версія.Повеселив дизайн десктопної версії — кольорові квадратики з рисунками і написами всередині, нагадує якусь дитячу гру. По функціоналу і можливості настройок — оба додатки досить скромні, самий необхідний мінімум.Перелік компаній для сплати різних платежів — комунальних і т.д теж поки що невеликий.Коли користуєшся додатками, суб`єктивно виникає відчуття, що це перші спроби розробників і далі над цими продуктами ще треба активно працювати. Після мобільного додатку «Монобанку», додаток «Конкорда» виглядає, м`яко кажучи, скромно. Хоча повторюю, необхідний мінімум є. Якихось проблем зі стабільністю роботи теж не було. Ще одне зауваження — працівники головного банку та служби підтримки спілкуються виключно російською мовою, незалежно від того, якою мовою говорить клієнт. Зразу зауважу — я не маю проблем із спілкуванням російською, не маю упереджень проти людей, які на ній розмовляють і т.д. Але з точки зору як законодавства, так і етики спілкування з клієнтом, повинно бути не так. Як мінімум, працівники мали б володіти державною мовою, а в ідеалі — спілкуватись з клієнтом на його мові. Хоч це не впливає на якість послуг, але думаю, що над цим питанням у банку теж повинні задуматись. Підсумок: у цілому продукт придатний до використання, має деякі свої «фішки» по тарифах. Щодо програмних додатків — ще потрібно попрацювати, основа є, а далі — ще «поле неоране». Ще би якось прискорити процес оформлення картки. Одним словом — хоча продукт має свої переваги і «ізюминки», але на «золото» поки що не тягне. В моїй картковій «колоді» ця картка займе своє місце — для покупок на Алі і як резервна до карти Монобанку, поки що так. Як буде далі — залежить від банку, потенціал для розвитку є.
Минфин
Ответ администратора
2 апреля 2019, 19:52
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 02.04.2019).
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.

Комментарии - 12

+
+30
Qwerty1999
Qwerty1999
2 апреля 2019, 16:07
#
Отличный отзыв.

Я тоже столкнулся с аналогичной мелкой проблемой…
После заказа карты, мне перезвонили с головного офиса и сказали,
что могу получить карту в указанном отделении.
Посетив это отделение на следующий день тоже с удивлением узнал,
что им никто и ничего не присылал по моей заявке.
Оформлял дебетовую карту, поэтому сотрудники
уложились минут в двадцать, не больше…
+
0
mary27
mary27
2 апреля 2019, 16:43
#
Я просто звонила в отделение, и интересовалась там.
Моя карточка instant.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 апреля 2019, 19:35
#
160 гривен по акции уже заработали или ещё не успели?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 апреля 2019, 19:19
#
Конкорд обещает по акции выплачивать 160 гривен, но после удержания НДФЛ и военного сбора остаётся всего 129 грн.

Проверено на себе. :-)

При расчетах смартфоном через google pay самый оперативный отклик банка-эмитента от Привата затем Монобанка и затем Ощада.
Конкорд пасёт самых задних — значит есть ещё над чем работать и что улучшать…
+
0
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 20:15
#
Вам таки повезло отримати 160 грн… Вітаю! У мене на це терпіння не вистарчило після всіх перипетій (ви читали про мою спробу взяти участь у цій акції). Так яку карту вам зробили — «Дохідну» чи «Injoy»?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 апреля 2019, 21:07
#
«Вам таки повезло отримати 160 грн»

Только не 160 грн а 129 грн.
Карта — «Дохідна»


Моё везение чаще всего опирается на простую истину — я стараюсь доводить начатое до логического завершения.
Если не вижу перспектив — не берусь.

Кстати, подумываю поучаствовать в акции от ОТП банка — а именно в розыгрыше пяти автомобилей Nissan Juke.
https://www.otpbank.com.ua/landing-page/car-promo/

Вот сенявексельберг как «подымет» на выборах бабла, как вернёт обещанные десять тысяч да ещё и с процентами, как открою акционный депозит в ОТП-банке — так сразу и выиграю минимум одну машину.

:-)

+
0
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 21:31
#
Ну, скажем так, банк вам виплатив 160 грн, з яких 31 грн. зразу перерахував на податки у бюджет. :)
І я би довів цю справу до кінця, але мені сказали. що карту «дохідна» вже не оформляють, лише injoy, вона мені нецікава а оформити її тільки для того, щоб отримати 160 (вірніше 129) грн. і потім закинути десь на полицю — мені немає змісту. Враховуючи, що у нас лише одне відділення «Конкорда», більша частина призових грошей пішла би на паливо, щоб доїхати до нього і повернутися.До речі, а коли ви свою карту оформляли, десь нещодавно? Може спробую вияснити у Конкорда, чому вони мене дезінформували на рахунок «дохідної».
Щодо ОТП — дякую за інформацію, не знаю, чи сам буду брати у ній участь, але вам бажаю успіху!: )
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 апреля 2019, 22:22
#
«Може спробую вияснити у Конкорда, чому вони мене дезінформували на рахунок «дохідної».»

Скорее всего в ближайшем к вам отделении Конкорда эти карты разошлись быстрее остальных, а дополнительных либо не заказали либо не прислали.

«Щодо ОТП — дякую за інформацію»

Неужели дополнительная машина в семье будет обузой. :-)
+
0
kingcity
kingcity
9 апреля 2019, 23:24
#
«Скорее всего в ближайшем к вам отделении Конкорда эти карты разошлись быстрее остальных, а дополнительных либо не заказали либо не прислали.» — мені здається, не так. Це одна і та ж карта. просто є два варіанти її наповнення, тарифікації: https://concord.ua/card/dohodnye/visa-gold. Крім того, це іменна карта (у тарифах вказано VISA Rewards Debit Gold іменна ), а іменні виготовляються у головному банку і потім їх пересилають на відділення, відповідно закінчитись у відділенні вони не могли.По яких причинах менеджер відділення не захотіла оформити мені «дохідну» — не знаю, може план по «дохідних» вже був виконаний, потрібно було наганяти кількість «injoy».
«Неужели дополнительная машина в семье будет обузой. :-) » — та не буде, звичайно, тільки «нефартовий» я у таких справах…: (.
+
0
kingcity
kingcity
15 апреля 2019, 20:52
#
Qwerty1999

Все-таки участь у акції я взяв, хоч і сталось це дуже несподівано (коментар від 15 апреля 2019, 20:46):

https://minfin.com.ua/2019/03/20/37114697/#com3566562
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
16 апреля 2019, 0:59
#
Ответил там же…
+
0
ConcordBank
Ответ банка
ConcordBank
26 июля 2019, 14:11
#
Спасибі, що звернулися до нас за картою. Приносимо свої вибачення за таку ситуацію і сподіваємося, що більше не повториться.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Конкорд 💰 / Отзывы о Банке Конкорд 📝 / «Золота мрія» від Конкорда або не все те золото, що блищить