Курс валютв Коминбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43 | 43.7 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Коминбанка: Ивано-Франковск, ул. Михаила Мулыка, 24
Адрес:
Ивано-Франковск, ул. Михаила Мулыка, 24
Телефон:
+38 (0342) 58-68-10, +38 (0342) 58-68-11
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
31 октября 2024, 13:24
Шановний клієнте,
дякуємо, що детально описали ситуацію.
Ми підготували відповідь і надіслали її на Вашу електронну адресу. Щиро просимо ознайомитися з листом, і якщо у Вас виникнуть будь-які додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашого контакт-центру.
Центр клієнтської підтримки: 0 800 501 200 (безкоштовно по Україні)
Дзвінки із-за кордону: +38 044 290 79 00 (вартість дзвінків згідно з тарифами вашого оператора)
Дякуємо, що багато років обираєте саме COMINBANK — для нас велика честь і відповідальність бути Вашим фінансовим партнером. Ми щиро цінуємо довіру кожного клієнта і постійно вдосконалюємо наші послуги, аби відповідати Вашим очікуванням. Перепрошуємо за будь-які незручності та прагнемо зробити все можливе для Вашого комфорту.
З повагою та найкращими побажаннями,
команда АТ «КОМІНБАНК»
дякуємо, що детально описали ситуацію.
Ми підготували відповідь і надіслали її на Вашу електронну адресу. Щиро просимо ознайомитися з листом, і якщо у Вас виникнуть будь-які додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашого контакт-центру.
Центр клієнтської підтримки: 0 800 501 200 (безкоштовно по Україні)
Дзвінки із-за кордону: +38 044 290 79 00 (вартість дзвінків згідно з тарифами вашого оператора)
Дякуємо, що багато років обираєте саме COMINBANK — для нас велика честь і відповідальність бути Вашим фінансовим партнером. Ми щиро цінуємо довіру кожного клієнта і постійно вдосконалюємо наші послуги, аби відповідати Вашим очікуванням. Перепрошуємо за будь-які незручності та прагнемо зробити все можливе для Вашого комфорту.
З повагою та найкращими побажаннями,
команда АТ «КОМІНБАНК»
Була в трьох відділеннях різних банків, спочатку орієнтувалася тільки на цифри, хотілося покласти гривню на рахунок просто щоб не лежала вдома даремно. За підсумком відкрила вклад в Комінбанку тому що тут мені повністю прозоро розписали скільки я отримаю нічого не приховуючи і при тому відразу. У першому банку я побачила мелесенько в договорі про податки і почала ставити запитання, у другому вже я перервала жiнку і поставила питання в лоб бачачи що він мені про це зовсім розповідати не збирається. Не розумію навіщо приховувати? все стане зрозуміло все одно і уявляю, як би відреагувала людина, яка б не отримала гроші, на які розраховувала. Тут мені про все розповіли завчасно все повністю показавши в декількох сценаріях на 4 терміни — ось стільки податки, стільки реальний відсоток. Приємно здивувалася, що за якоюсь там акцією ще й плюсанули 1% зверху і без відрахувань вийшло вигідніше за те, що паралельно розгладала. Відділення досить свіже, співробітниці красиві і ввічливо спілкуються. Але є і мінус — зараз у нашому місті одне відділення
Комментарии (2)
Вже багато років є ввшим клієнтом та депозитним вкладником. Користуюся довший час виключно інтернет застосунком через довге перебування за кордоном. Питання, чому всі українські банки що мають інтернет застосунки мають функцію інтернет картки, а ви немаєте??? Людина поставила немалі кошти на депозитах, які закінчилися, картка також давно вже протермінована, тоді кошти потрапляють на поточний рахунок, з якого взагалі неможливо в форматі ІВАN переказати кошти чи оплатити послугу, бо в застосунку написано … як вирок … «заборонено умовами рахунку». Тоді виходить кругова порука, людина поставила на депозит кошти, кошти повернулися на поточний, але скористатися цими коштами ви неможете, ба навіть перелформити один з депозитів вийшло аж за тиждень мук, бо застосунок не міг підібрати підходячий депозит. Жоден ваш віртуальний помічник, це просто якийсь жах і для чого він взагалі не вирішує нічого від слова НІЧОГО, посилає клієнта на відділення або гарячу лінію. З певних причин на відділенні клієнт буде за декілька років зі зрозумілих причин, а дзвонити на гарячу лінію з закордону пробували, не вирішено було нічого, бо включився автовідповідач і клієнт в результаті за дзвінок з закордону оплатив додатково ще 38,63 долари США минулого місяця! Прохання:
1. Дати можливість скористатися своїм поточним рахунком і своїми знеціненими коштами в гривні в інтернет застосунку і переказати кошти на ІBAN, а не посилати «заборонено умовами рахунку»!!!
2.Створити можливість в Інтернет застосунку банку CIB відкривати віртуальну картку, яку можна наприклад додати в Google Pay чи Apple Pay, так як це є в інших банках України і можливість користуватися своїми коштами! Не кожен в стані дзвонити вам на гарячу лінію з США і потім оплачувати рахунки за ваші автовідповідачі а тимбільше піти на відділення коли фізично людина за тисячі кілометрів від України!
3. Вдосконалення додатку CIB, щоб клієнт в якого десятки депозитів і після закінчення кожного не мучився тиждень і більше щоб переоформити вклад, бо застосунок проводить регламентні роботи, не працює, не дозволяє підібрати депозит по декілька днів!!! Якщо банк європейський то чому таке обслуговування