Відношення до клієнтів ЖАХЛИВЕ!Центральне відділення в м.Києві!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Хочу звернутись до керівництва центрального відділення в м.Києві на бульварі Т.Шевченка.Потрібно було здійснити переказ коштів, вчора мені не вдалось це зробити так як касир після якихось дій викинула мені через вікно назад реквізити сказавши з незадоволеним виглядом що мені треба уточнити отримувача! Сьогодні я пішла заради принципу вже попередньо проконсультувавшись з державною установою до якоі мала перераховувати гроші і скачавши реквізити ще раз з офіційного сайту! Потрапила на іншого касира так як у мого вчорашнього «улюбленця» була людина на обслуговування!І як я була розчарована! В мене не знаходиться цензурних слів! Сьогоднішня дама у вікні явно зробила мені послугу перерахувавши кошти, за що я ще й заплатила! Можливо керівництву потрібно хоч раз зняти премію і це якось покращить відношення до клієнтів? Змусить хоч трохи дотримуватись правил поведінки? Надіюсь моі кошти таки дійдуть до отримувача.Так, у вас невеликий % за перерахування але краще вже переплатити і відчувати себе людиною! Надіюсь мені більше ніколи не доведеться заертатись до цього банку і вже точно до цього відділення!
Написать комментарий