«Visa Друзі Easy Pay» від Траст банку - гарна ідея зіпсована непрофесійною реалізацією
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Я тоже стал клиентом данной программы.Также за два захода получил Голд. Смс-уведомления по Голду подключилось после нескольких звонков в контакт-центр.На сайте «EasyPay» Голд-карта не хотела привязываться автоматически-пришлось вязать стандартным способом с блокировкой одной гривны.Но есть одно неоспоримое достоинство-с помощью карты «Друзі Easy Pay» можно без комиссии пополнять карты любых банков Украины! Больше достоинств у данной программы нет
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
1, Миттєву картку видали зразу ж.Активація її теж відбулась без проблем.Щоб оформити заявку на картку голд, був змушений прийти до банку ще раз — враження, що працівники просто не знали про існування такої картки.
2.Працівники банку обіцяли повідомити мене коли картка буде готова, але так цього і не зробили.
3.Як здійснити активацію картки голд працівники львівського відділення теж не знали, пообіцяли вияснити це у головному банку і мені передзвонити.Але так цього і не зробили.Щоб активувати картку, я змушений був неодноразово дзвонити в службу клієнтської підтримки банку, а тривав цей процес тиждень.
4.Така сама ситуація з СМС-банкінгом — на миттєвій картці він працює, на іменній — ні.Звернення в службу підтримки з цього приводу результату не дали.Хоча мені передзвонювали, запевняли, що послугу вже підключено, але вона все одно не працює.
5.Поповнював картковий рахунок через «Easy Pay», поповнення відбулось миттєво і без комісій — це дуже зручно.
6.В перший же день, коли я спробував розрахуватись картками в магазинах з мене було знято комісію (хоча я не здійснював операцій за які вона передбачена).Знову довелось дзвонити в клієнтську підтримку і через деякий час комісію мені повернули, як нараховану помилково.
7.Працівники служби підтримки спілкуються ввічливо, але допомогти можуть мало чим — вони просто передають інформацію у відповідні підрозділи.На питання, чому виникла та чи інша проблема відповідь одна -«по технічних причинах».
Мій висновок — сама програма «Друзі Easy Pay» є привабливою.Але те, як її реалізував «Траст банк», відбиває всяке бажання нею користуватись та і взагалі продовжувати якусь співпрацю з банком.Тому зараз я цими картками не користуюсь — почекаю, може колись ситуація зміниться.