Банк допускає прикрі помилки, за які не вибачається перед клієнтами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Мої депозитні договори закінчувались в липні 2021 р., але за пару днів до їх закінчення банк вирішив перейти на новий процесинг ПрАТ «Український процесинговий центр», у зв’язку з чим усі старі картки були заблоковані і клієнтам видали нові. І тут почалось… Банкомати не переналаштували, картки ними не сприймаються, а в касі гроші отримати неможливо, тому що як пояснили в кол-центрі (оператор Наталія) певна сума була заблокована на тиждень з причини перевірки правильності нарахування податків та зборів. На моє зауваження, щодо відсутності таких дій з боку банку в відповідному договорі, внятної відповіді я не отримала. Через тиждень повідомили, що гроші були помилково заблоковані у зв’язку з переходом на новий процесинг і будуть доступні тільки ще через тиждень. Врешті, свої гроші я отримала тільки через два тижні після зазначеного в договорі терміну. Для цього мені потрібно було декілька разів приїздити до відділення, телефонувати в кол-центр, пояснювати причину моїх дзвінків, тому що в відділенні мені не могли пояснити, що відбувається. З боку банку я не отримала елементарного вибачення за непрофесійні дії своїх співробітників і за порушення умов нашого договору. Зі свого досвіду річної співпраці з банком «Січ» не раджу нікому вступати з ними в співпрацю. Банк дуже нелояльний до своїх клієнтів: місцерозташування відділень в м. Києві дуже незручне, відсутність банкоматів (крім відділень), відсутність можливості створити свій кабінет чи встановити додаток, а ще за кожну операцію беруть плату, навіть за SMS-повідомлення.
Написать комментарий