Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Хамське відношення і некомпетентність

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
TinI 30 июня 2015, 23:11
Сьогодні 30.06.2015 мала необережність зайти в Райффайзен Банк Аваль, що знаходиться в м.Івано-Франківськ по вул. Грушевського. Відстоявши в касі одну годину, я дочекалась своєї черги і протянула касиру Марії Грезді рахунок на оплату. Але у касира задзвонив мобільний телефон. Незважаючи на мене і клієнтів банку( черга була чималенька), касир вирішив відповісти. Це був дзвінок, як я потім зрозуміла зі слів касира, від керуючого цього відділення Шкурашівського М., який наказав обслужити свого «колегу» без черги. Незважаючи на обурення клієнтів банку, Марія «нахамила» ім і мені, і виконала наказ керуючого. Дочекавшись своєї черги, мене знову спіткала невдача. Виявляється касир некомпетентний, і не змогла провести оплату, викликала головного економіста, яка почала кричати на мене (таким людям на ринку продавати). В результаті я оплатила рахунок в банку «ХРЕЩАТИК». Труднощів у касира не виникло.
Зерну увагу на те, що постачальник, якому я оплачувала, рекомендував Райффайзен Банк Аваль.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 июля 2015, 14:47
Шановна TinI!
У відповідь на відгук, відповідальним підрозділом Банку було проведено перевірку, викладеної Вами інформації, та встановлено, що під час Вашого візиту до Відділення, а саме 30.06.2015 р., Вам було відмовлено у здійсненні операції поповнення, оскільки, надані реквізити карткового рахунку, відкритого з Ваших слів в Банку, є невірними. Про даний факт Вас було попереджено касиром Відділення, після спроби проведення операції, та рекомендовано виконати їх уточнення. При цьому, зазначена Вами інформація щодо обслуговування Клієнтів поза чергою не була підтверджена.
Звертаємо Вашу увагу, що касир діяла виключно в рамках інструкцій, встановлених Банком.
Зауважуємо, що працівники Банку зацікавлені в якісному і професійному наданні послуг кожному Клієнту та докладають зусиль для того, щоб Клієнти були задоволені якістю обслуговування в Банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємось на взаєморозуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 1

+
+1
IvanPetrov
IvanPetrov
1 июля 2015, 19:28
#
С оплатой, допустим, в «Крещатике» проблем не возникло. А с зачислением на счет как? Поступили деньги? Поинтересуйтесь-ка.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться