Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Касир-«Голова правління»))

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Citizen87 15 июня 2015, 8:45
М.Львів, відділення №9 (12.06.2015), Простоявши в черзі, з 10-15 хв, мав внести кошти на рахунок близько 190. тис.грн, але касир в 16,25-26, повідомила що вона «не встигне перерахувати і спакувати кошти, до інкасації» хоча робочий грфік каси до 16,30, на запитання: Чи відмовляєтесь приймати кошти, відповіла — ТАК., хоча поки писавши письмову скаргу, каса обслуговувала, ще 2-3 клієнтів(вже в не операційний час), велике прохання керівництву звернути увагу на професійність даного касира.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 июня 2015, 16:29
Доброго дня, шановний Citizen87! Дякуємо за Ваш відгук.
Інформація передана до відповідальних за якість обслуговування у Львівському регіоні співробітників Банку, якими, в свою чергу, буде проведено детальний аналіз ситуації для запобігання виникнення таких випадків у майбутньому. Приносимо вибачення за завдані Вам незручності. Сподіваємось на розуміння та подальшу плідну співпрацю.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться