×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
некваліфіковані працівники, хами, не дотримання законів.
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс та компетентну консультацію.
Безпека клієнтів та співробітників для нас найважливіший пріоритет саме тому, під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень.
Ситуація, яка трапилась з Вами недопустима, маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Райффайзен Банк это уже не БАНК, а фирма по блокированию счетов
Но после того как зашел и посмотрел отзывы, а тут буквально каждый второй посвящен блокированию счетов, стало понятно:
Райффайзен Банк это уже не БАНК, а фирма по блокированию счетов!
Наверное сотрудникам обещают хорошие премии за количество блокированых счетов, другого обьяснения нет.
Но меня интересует больше цель? Ну будет буквально каждый второй гражданин лишен права обслуживаться в банках, дальше что? Зарплату где-то надо получать, люди начнут массово жаловаться, подавать в суды, будоражить общество, это цель? Сделаться врагами населения?
Хотелось сказать для клиентов банка следующее: если у вас есть счет в Райфе, постарайтеь забрать с него все деньги, а лучше закрыть его и перейти на обслуживание в другой банк, поверьте, в ОДИН ДЕНЬ ВАШИ СЧЕТА ЗАБЛОКИРУЮТ БЕЗ ПРИЧИНЫ, рано или поздно это случится!!!
А сотрудникам банка скажу следующее: не радуйтесь особо, ведь чем меньше клиентов, тем активнее банк будет закрывать свои отделения и вы останетесь без работы) Сегодня вы получаете премию за выполнения плана по блокированию счетов, а завтра отправитесь в центр занятости), а клиенты будут помнить долго отношение к ним банка, это как в СССР: те, кто потерял тогда свои сбережения, боятся банков сейчас как огня…
Скоро сотрудники Райфа будет обслужить сами себя, поскольку клиентов не останется)
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Не компетентні працівник фін.моніторингу
Рекомендую звертатися до юристів у вирішені з Райффайзен таких питань, при можливості подавати позови до суду, якщо Ви через не компетентність працівників і банку понесли, якісь затрати або маєте не бажані наслідки. А також можете подавати скарги на адресу фін.моніторингу України.
Усім вдалого вирішення таких роду питань і мирного неба.)))
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Дуже погана і не організована робота!
Вирішоно було розірвати стосунки!
Написав заяву у відділенні, минув місяц телефонних дзвінків на лінію підтримки, коли ж повернуть кошти. Просунулась справа у поверненні коштів, зателефонували і сказали що на цей iban вони не можуть вислати кошти (він робочий, но не такий як їм потрібно), дайте другий iban.
Після трьох місяців постійного моніторинку, справа ще не зрушилась (історія продовжується).
P. S. У кого є багато вільного часу можна його розділити з Райффайзен Банк!
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Банк не повідомив про блокування картки й облікового запису
Конкретної причини мені не назвали. «За ініціативою служби безпеки». Чому? Для чого? Коли саме? Ніяких конкретних деталей мені не повідомили.
Найбільше турбує що банк навіть не повідомив мене про блокування картки й облікового запису ані телефоном, ані через смс, ані по електронній пошті. Ще й розблокувати свою картку й обліковий запис в телефонному режимі неможливо. Треба йти до відділення й розбиратися особисто.
Перш за все ми вдячні за очікування відповіді і нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Маємо інформацію, що наразі питання вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Хуже банка я ещё не видела!!!
Нам прикро, що ця проблема могла вплинути на Ваші плани. Дійсно, станом на 07.05 були технічні складнощі із зарахуванням заробітної плати та проведенням платежів в додатку Райффайзен Онлайн. Наші спеціалісти активно працюють над усуненням проблеми. Ситуація не проста, тому потребує більше часу для вирішення.
Ми б хотіли Вам більш детально проаналізувати запит та надати пояснення в індивідуальному порядку. Тому будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Шахрайство з платною послугою СМС інформування
2. Банк змінив умови обслуговування і при цьому за замовчування включив платну послугу. Цікаво що при отримання листів інформування про зміни не вказується чітко — у листі завуальовано вказують, що все добре, вам нічого не потрібно робити і ніколи не вказуються зміні що стосуються платних послуг явно — послуга/плата.
3. Якщо вимкнути СМС інформування у кабінеті, то СМС інформування вимикають одразу, навіть якщо послуга оплачена до кінця місяця. Тобто відсутня можливість вимкнути послугу з наступного місяці, і також при спробі включити СМС інформування для отримання оплаченої послуги до кінця місяця — плату знімуть ще раз.
Особисто вважаю перелічені вище речі шахрайством, оскільки немає нормального інформування щодо платних послуг при зміні умов обслуговування, а також неможливо отримувати оплачену послугу у повному об"ємі.
Як лояльного клієнта мене втрачено, страхуватись буду у іншій компанії, і свої гроші максимально буду виводити від вас.
Перш за все дякуємо за очікування відповіді. При відкритті рахунку автоматично підключаються PUSH-повідомлення, які є безкоштовними. СМС-інформування — це окремий тип сповіщень.
З 25 числа Банк перейшов на новий тариф, тепер буде один тариф з безкоштовний обслуговуванням. Але, на жаль, збільшилась плата за СМС на операції від 100 грн, наразі вона коштує 39 грн. Під час зміни тарифу послуга була відключена автоматично.
Якщо Ви відключаєте інформування в мобільному застосунку, вона припиняється з того моменту, коли від неї відмовились. Якщо не бажаєте отримувати СМС із початку наступного місяця, відключити послугу можна, наприклад, в останній день місяця.
Ми б хотіли більш детально проаналізувати ситуацію та надати пояснення в індивідуальному порядку. Тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Втрачаєте довіру
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Маємо Вас запевнити, що Райф не блокує рахунки безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію). Ми інформуємо про необхідність здійснити оновлення даних, та це має зробити безпосередньо власник рахунку. Банк не має права обслуговувати Клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов ми вимушені здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання Клієнтом до Банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Зі свого боку ми б хотіли Вам допомогти із вирішенням, а тому фіксуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під власний контроль. Просимо очікувати на комунікацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Блокування рахунку
Перш за все, перепрошуємо за очікування відповіді. Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Исчезли
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Створили додатковий запит до менеджера, який зв'яжеться з Вами для врегулювання питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Найгірший банк в Україні
За декілька місяців зробив валютообмін на загальну суму 300 тис грн. — почали шантажувати і вимагати документи про джерело коштів. Надав довідку Ок-7 з доходами в рази, що перевищують цю суму, але підрозділ моніторингу «комплаєнс» вимагає виписки з інших банків.
На пустому місці заблокували гроші! Не раджу цей банк для співпраці
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та надав чіткі і повні пояснення та шляхи вирішення питання. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Блокировка счета
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми дуже цінуємо співпрацю з Райфом такий тривалий час і нам приємно за цей вибір.
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Заблочили картку
На відділенні дівчина роздрукувала виписку з початку року (з десяток аркушів, 300+ операцій) і попросила написати пояснювальні на КОЖНУ операцію — атб, кава, метро і т.д.
З фантазією зовсім біда в керівництва
Закрив рахунок
В кого є картка/рахунок не тягніть, благо в мене десь 100± грн на залишку було, обіцяли колись повернути
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Оставили без текущих средств
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Неможливість переведення коштів з іншого банку, що знаходиться у іншій країні
Що такє повинно було трапитись, що мій рахунок перестав ідентифікуватись? Та чому мені не надають зрозумілої відповіді на те з якої причини на мій рахунок не можуть бути зараховані кошти.
Що стосується «гарячої» лінії, то ніякої інформації там отримати неможливо. Спочатку берут слухавку, вислушують проблему, просять трохи зачекати на лінії і через дадцять з лишнім хвилин звязок автоматично обірвується.
Єдиним моїм бажанням є розірвання контракту з вашим банком. До тогож я додам усіх зусиль, щоб якомога більше людей дізналося за ваш «дуже зручний» сервіс.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код)
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Вчора оформив картку, а сьогодні вже заблокували
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Кожного дня команда Райфу докладає максимум зусиль, щоб надавати лише якісний сервіс.
Зі сторони Банку блокування не відбувається безпідставно. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Невиплата інвестиційного доходу
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Неможливість відкрити віртуальну картку онлайн
На дворі квітень 2024.
Багато людей і сімей не знаходяться фізично в Україні, і вже майже всі банки в Україні мають можливість відкрити картку (будь-яку, що гривневу, що доларову чи євро) онлайн.
З моєї точки зору це вже сором — вимагати від клієнтів особисто прийти у відділення для оформлення віртуальної євро картки коли у людини вже є гривнева і доларова картка в банку, коли вже багато років існує Дія, коли існує ЕЦП з можливістю підписати документи онлайн.
Дуже розчаровані і засмучені 🫤
Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас.
З метою надання Банком довіреній особі можливості розпоряджатись картковим рахунком без порушень чинного законодавства України за допомогою додаткової платіжної картки, емітованої на її ім’я, у довіреності має бути чітко передбачено (окрім всього іншого), що довірена особа має право «отримати додаткову платіжну картку до __________________(повна назва карткового рахунку, відповідно до Договору), відкритого в АТ «Райффайзен Банк» та розпоряджатися коштами на цьому рахунку за допомогою емітованої Банком на ім’я довіреної особи платіжної картки.
Якщо ж Ваша мета була відкриття нового карткового рахунку, то за довіреністю, на жаль, така можливість відсутня.
Відкрити новий картковий рахунок в іноземній валюті можливо виключно у відділенні Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
«Фінансування тероризму» шляхом продажу вживаних товарів на ОЛХ
Після звернення до банку з наданням пояснень (та фіскальних чеків від фінансових партнерів через які працює олх) що всі операції по картці(що і вказується в їх банківських виписках) це продаж вживаних речей на майданчику ОЛХ і жодних контактів на пряму з тими людьми які купують товари на олх черз посередництво самого олх шляхом сервісу ОЛХ ДОСТАВКА, я як продавець не маю (людина оформлює замовлення на сайті, олх надає ТТН куди відправити), банк робить запипит на надання детальної інформації хто ці люди і з якою метою вони здійснювали ці операції з купівлі))Називають якісь банківські рахунки, з запитом надати чек по операції на цей рахунок і навіщо ця операція здійснювалась і який звязок в мене з покупцем, враховуючи те що жодної банківської інформації покупців (номери їх банківських карток, рахунків) олх продавцю не надає!
Також банк робить запит на видаткові операції: з якою метою ви робите покупки в АТБ, та інших продуктових магазинах.
І до самого цікавого: банк просить надати документи (виписки) про зняття готівки в АТМ (банкоматах), цю виписку можна купити в них для них! Те ж саме стосується документу, що підтверджує фінансовий стан клієнта — можна купити в них для надання їм.
Працівник банку коментуючи всю цю ситуацію повідомив що вони можуть заблокувати клієнта і за 5грн які надійдуть на ваш рахунок.
Тобто керуючись положенням вище вказаного закону, банк може заблокувати вас за продаж вживаних штанів на торгівельному майданчику ОЛХ, підозрюючи вас в фінансуванні тероризму, чи відмиванню доходів отриманих злочинним шляхом.
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (номер телефону/ ідентифікаційний код) для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (17)
Без повідомлення відкрили поточний рахунок
Питання: Навіщо мені цей рахунок та з якого це дива мені раховують якусь комісію?
Ні рахунком ні банком я користуватися не планую!!!
Тим паче з попередньої відповіді на відгук банк написав: Згідно умов та правил обслуговування Банк має право закрити рахунок, на якому відсутній залишок та рух коштів протягом останніх 3-х місяців.
Відверто зізнаємось, що відгук для нас дуже неочікуваний та прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому про Райф.
При цьому, хочемо зазначити, що без відома клієнта будь-який рахунок не може бути відкритим.
Маємо на меті проаналізувати звернення та провести детальну перевірку, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Чекаємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)