×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.44 |
| USD | 42.2 | 42.53 |
| Все курсы банка | ||
Заблокировали карту, якобы фин.мониторинг
Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш клієнт залишався задоволеним.
Райф — великий європейський банк, який дотримується вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Саме тому ми ретельно перевіряємо кожну операцію, щоб гарантувати безпеку коштів наших клієнтів. Сподіваємося на Ваше розуміння щодо важливості періодичних перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання відповідних документів. Усвідомлюємо, що блокування могло бути несподіваним і вплинути на Ваші плани, але перевірка зарахувань через надання документів є вимогою законодавства.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Некомпетентні працівники
Нам прикро, що ця ситуація трапилась та призвела до негативних наслідків. У разі помилки в реквізитах чи даних отримувача, кошти повертаються відправнику.
Ми б хотіли Вам допомогти із вирішенням цього питання. Будь ласка, напишіть в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Поповнення карти готівкою в терміналі.
При поповнення приватної карти готівкою 08 травня 2025 року виникла помилка в терміналі. Кошти було прийнято, термінал перерахував їх, потім видало напис про технічну помилку, принесло вибачення, а потім термінал перестав працювати.
Зателефонувати на гарячу лінію не виходить, постійно зайняті оператори. Описав ситуацію в додатку, через півгодини спілкування спитали, які були купюри та скільки і чи був надруковано чек (таке собі банківське єзуїтство). Створили заявку на оскарження, яка буде розглядатися до 14 днів.
Це вже третій такий випадок з поповненням.
Вимушено займаюсь мозахізмом.
Третього разу вже не так дратує, звикаю, схоже буде 4 та 5…
Процес поповнення потрібно знімати на камеру і записувати купюри… ПОСТІЙНО!!!
Оцінка обслуговування персоналом відділення ніяк не відноситься до роботи термінала.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції. Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки. Ви зробили правильно, що одразу звернулись до нас для створення запиту на оскарження. Терміни розгляду — від 1 до 14 робочих днів.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання розібратись, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Неможливо звʼязатися з живою людиною
Розуміємо, що спілкування з «живою» людиною є приємним і часто бажаним, і ми цінуємо Ваше прагнення до такої взаємодії. Однак, також є можливість самостійно вирішити питання без очікування на з'єднання з оператором.
Наш бот Рея не обробляє довгі запити (понад 15 слів) і пропонує формулювати їх коротше або рекомендує написати в чаті. Ви завжди можете звернутися до нас із будь-якими питаннями через чат підтримки «MyRaif». Щоб зв'язатися з оператором, на головній сторінці у правому верхньому куті натисніть іконку «Навушники». Наші колеги з радістю допомагають щодня з 7:00 до 00:00.
Прагнемо забезпечити якісний сервіс і зробити Ваш досвід користування максимально комфортним.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на дзвінок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Ліміт переказу
Для підняття ліміту потрібно подати довідку про доходи.
Довідку про доходи, котра підписана ЕЦП розгядали 2 дні (в Приваті за 1 годину підняли ліміт")
Ліміт порахували наступним чином, доходи за рік поділили на 12, та встановили такий ліміт.
Тобто поповнити рахунок можна наприклад на 3x ліміта, або поповнювати 3місяці
Проте потім тобі навіть за підтвердження походжень коштів, не дозволять зробити платіж більше ніж встановлений ліміт.
Таким чином кліент позбавлений права вільно розпоряджатися коштами, походження яких підтверджено.
Тільки в межах ліміта підтверджені доходи поділені на 12.
Мінуси:
— довго розглядають заявку (2 дні)
— переказати кошти не можливо, навіть підтвердивши доходи. Скільки час накоплював суму, стільки часу будеш переказувати
— два додатка. підтримка по телефону тяжко дозвонитись. в чаті немає можливості редагувати повідомлення, тільки заново перенабирати — що дуже «зручно» робити на телефоні
Вдячні Вам за зворотній зв'язок про обслуговування в Райфі.
Що стосується розгляду документів для підвищення ліміту на перекази в умовах Меморандуму, максимальний термін розгляду — 1 робочий день. Усі запити опрацьовуються в порядку черги, тому термін може бути і швидшим, якщо відсутнє навантаження на профільний відділ.
Ліміт встановлюється на переказ коштів за номером картки та IBAN сумарно. Під дію ліміту підпадають наступні перекази:
— на картки інших фізичних осіб з застосунків Райфу;
— на власні картки, відкриті в інших банках, з застосунків Райфу;
— на картки інших банків через мобільні застосунки цих банків;
— на картки інших банків з використанням сторонніх платіжних сервісів.
Якщо у Вас наявні додаткові питання стосовно умов налаштування лімітів Меморандуму, просимо написати нам в особисті повідомлення Ваш контактний номер.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Хотів поповнити картку через касу банку
У відділенні відсутні документи, що регламентують діяльність фінустанови. Так сьогодні на вимогу не змогли надали документальні підстави відмови у поповнені свого карткового рахунку, хоча профільна постанова НБУ їх зобов’язує це робити.
Дуже неоднозначні відчуття після безрезультатно змарнованих 4 годин у цьому відділенні.
Рівень параної в цьому банку просто зашкалює.
Вони не просто ретельно слідують законодавчим нормам, переважно тим, що обмежують права клієнтів, але ще й намагаються вдосконалити їх власним баченням. І як результат, безпідставні вимоги, що не підпадають під нормативне регулювання. Перевірити це дуже просто, зателефонувавши на гарячу лінію декількох інших банків з тим самим питанням.
Сьогодні просто здивувало намагання персоналу перекрутити зміст нормативно-правових актів (законів, постанов тощо) для виправдання власних дій.
Так і хочеться сказати, що гірше за дурня тільки дурень з ініціативою!
На жаль, це не єдиний випадок безглуздої поведінки цього банку за близько 9 років співпраці, але сподіваюсь вже останній.
Читаючи їх відповіді на негативні відкуки, складається враження, що є тільки відчуття шкоди та прикрості за незручності впродовж багатьох років, а робота над помилками відсутня і скоріше навіть не запланована.
Перш за все, дякуємо за терпіння в очікуванні відповіді. Ми цінуємо Вашу довготривалу співпрацю з Райфом і завжди прагнемо забезпечити найкращий сервіс для клієнтів.
Хочемо зазначити, що кожна фінансова операція з внесення готівкових коштів може бути здійснена лише в межах суми доходів, які можна підтвердити документально. Це важливо для дотримання законодавчих вимог і забезпечення прозорості фінансових операцій.
Кожен співробітник Банку зацікавлений у наданні допомоги клієнтам і прагне вирішити питання в найкоротший термін.
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Поверніть веб-версію, якщо не можете зробити додаток працюючим
2. Сьогодні додаток взагалі не працює. Сповіщення: до 9:00… потім до 10:00, зараз вже до 13:00 (пишу о 12) — серйозно? При наявності веб-версії хоч був запасний спосіб керування коштами, при цьому через https)))
ПОВЕРНІТЬ веб-версію!
Підтримка двох застосунків є тимчасовим заходом, для забезпечення плавного переходу користувачів на нову платформу та ми незабаром перейдемо в «MyRaif». Це дозволяє нам тестувати нові функції та отримувати зворотний зв'язок, щоб зробити новий застосунок максимально якісним і зручним.
Ми цінуємо Вашу думку і розуміємо, що перехід викликає питання й занепокоєння. Однак, у світі, де смартфони стали невід'ємною частиною нашого життя, мобільний банкінг пропонує швидкий та зручний доступ до фінансових послуг у будь-який час.
Хочу вас запевнити, що вимкнення вебверсії старого додатка — це крок для забезпечення безпеки наших клієнтів. Вебверсія мала особливості, які робили її вразливою. Наші розробники активно працюють над тим, щоб «MyRaif» був більш доступним і зручним для усіх клієнтів.
Що стосується складнощів в роботі застосунку сьогодні — вони виникли по причині масового збою, який вплинув на роботу багатьох сервісів по Україні. Це стосується не тільки застосунку «MyRaif», а й багатьох інших сервісів банку. Зі свого боку робимо все можливе, щоб відновити роботу системи. Приносимо вибачення за незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Блокировка карты
Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Нам дуже сумно, що дана ситуація вплинула на Ваші плани та враження про Банк в цілому. Цінуємо наших клієнтів та прагнемо до того, щоб кожен отримував якісний сервіс та залишався задоволеним обслуговуванням у Райфі.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Розуміємо, що web-версія зручна для багатьох, але вирішили зосередитися на мобільному застосунку. Це рішення обумовлене його вищою безпекою, зручністю та функціональністю, такими як біометрична аутентифікація, шифрування даних і push-сповіщення. До того ж, мобільний застосунок «OLD Raiffeisen» продовжує працювати.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (10)
Неможливо переказати гроші з картки на картку
Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Розуміємо, як важливо мати доступ до особистого кабінету для контролю фінансів та здійснення операцій. Причин виникнення такої помилки може бути декілька. Для уточнення інформації, Ви завжди можете звернутися до Чату в застосуноку «MyRaif». Для зв’язку з оператором у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «Навушники». Чат працює з 7:00 до 00:00.
Додатково ми б хотіли проаналізувати це питання. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Найгірший банк — не зв’язуйтесь із Райффайзен Аваль, особливо у Дніпрі.
У службі підтримки відповіли, що зі мною розірвано договір через нібито «тероризм» або
«відмивання коштів». Це смішно — у мене надходження були максимум 8−10 тис. грн на місяць.
Запропонували надати документи — приїхав у відділення, але консультант сказала:
«Навіть не пробуйте, все одно відмовлять». Просто подала бланк на закриття рахунку.
Коли намагався вказати IBAN для переказу залишку (приблизно 5 тис. грн), вона зупинила мене, сказала, що це «дрібниці» і що гроші можна отримати лише в касі. Де це прописано — ніхто не пояснює.
І ще одне — почали ставити питання:
«У вас багато переказів на іншу картку».
Я пояснюю — це моя кредитна картка, я просто погашаю кредит. А мені відповідають: «Це теж треба пояснити письмово, чому ви переказували гроші з однієї своєї картки на іншу». Абсурд повний.
Ставлення — принизливе. Обслуговування — відсутнє. Професіоналізму — нуль.
Підтримка в чаті ще намагається щось допомогти, але співробітники у відділенні — повна байдужість.
Не раджу нікому. Закривають рахунки без пояснень, блокують доступ, гроші повертають невідомо коли. Із клієнтами, навіть багаторічними, поводяться як із підозрюваними.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш клієнт отримував лише гарні враження від обслуговування в Райфі та отримував якісний сервіс.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Безпека коштів клієнта — повний нуль.
Тобто, по-перше, будь-який магазин, тренажерний зал, таксі і т.д. може скасувати повернення коштів, ви можете це не помітити і заплатите двічі, адже масштабний, європейський, як ви себе позиціонуєте, банк, напевно, не має змоги хоча б попередити про списання клієнта, чи повідомите про це списання, яке вже відбулось, не кажучи про те, щоб взагалі запитати у клієнта дозвіл на списання! Я могла б платит наприклад, у Вінниці, а потім повернутись в Харків, цікаво яким би чином я потім повертала б кошти, завдяки банку мені б прийшлось їхати до Вінниці та розбиратись там?
Як можна не попередивши клієнта, дозволити списати кошти після їх фактичного повернення на рахунок???
По- друге, в виписці жодного відображення повернення, а потім списання. Окей, фактично, як ви кажете, «повернення не було», хоча кошти як раз фактично і повернулись на рахунок, пропустимо цей момент, я звернулась з запитом «допоможіть тепер це довести, дайте довідку чи більш розширену виписку», результат — мені написали де я можу сформувати виписку! Я майже 10 років клієнт банку з банківською освітою, я знаю де формуються виписки! Мені потрібно було пояснення як так сталось, що клієнт у вас не на першому місці і ви не вважаєте за потрібне попереджати про списання власних коштів клієнта, цього мені не пояснили, я просила підтвердження — теж ні.
В результаті, я витрачаю свій робочий час на те, щоб повернути свої ж кошти, я витрачаю час на спілкування з вашим «топ» оператором, на спілкування з менеджером тренажерного залу, я витрачаю свій час на поїздку до тренажерного залу, яка не входила в мої плани і на цей відгук я теж витрачаю час, хоча я ніколи не пишу відгуки, але за багато років співпраці — ця ситуація заставляє задуматись над обслуговуючим банком. Як бонус, я тепер без грошей, на які розраховувала, невідомо на який термін, і чи взагалі повернуть їх, адже тепер я вимушена чекати, поки тренажерний зал зведе звіти по кассі з терміналом, з виписками і тоді можливо поверне мені кошти.
Гроші не великі, але в сьогоднішніх умовах, враховуючи моє місцезнаходження — це взагалі не топ і не той рівень банку, який ви собі позиціонуєте. Сумма могла бути значно більшою і я б могла потрапити в гіршу ситуацію, тому тепер я сто раз подумаю в який банк мені спрямувати свої кошти.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Списання відбувається лише в тому випадку, якщо до Банку надходить запит від сервісу. У разі неуспішності операції чи то повернення, то кошти розблоковуються і у виписці ця операція відсутня. Якщо надходить запит від сервісу — кошти можуть бути списані й операція буде відображена у виписці.
Ми цінуємо кожного нашого клієнта та прагнемо, щоб Ви отримували виключно позитивні емоції від осблуговування. Щиро бажаємо в усьому розібратися та допомогти Вам із вирішенням. Фіксуємо Ваш запит до менеджера з клієнтського сервісу, який з Вами зв’яжеться в індивідуальному порядку та буде тримати ситуацію на контролі. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Ужасный банк никому не советую в нём обслуживаться, особенно открывать депозит
Выдумают всевозможное поводы чтоб не возвращать депозит. Сегодня принёс им папку из 350 листов документации о происхождении денег. Там договора купли-продажи квартиры, договора аренды, договора купли-продажи машины, договора купли-продажи офисных помещений, оказывается этого недостаточно чтоб потом забрать свой депозит из этого банка!!!
Відверто кажучи, нам дуже шкода, що досвід співпраці з Райфом викликав у Вас негативні емоції. Ми жодним чином не нав'язуємо наші продукти клієнтам. Менеджер у відділенні може ознайомити Вас із доступними послугами та їх перевагами, але остаточне рішення залишається за клієнтом.
Хочемо також зазначити, що депозит є чудовою можливістю не лише зберігати кошти, але й отримувати пасивний дохід. У випадку, якщо Ви оформили строковий депозит, то отримати його можливо лише після закінчення дії, досткокове розірвання таких депозитів неможливе.
Ми б хотіли детально розібратися в цій ситуації та допомогти Вам із вирішенням. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію. Згідно з інформацією від менеджера з клієнтського сервісу, з Вами зв’язались для вирішення питання та надали всі необхідні пояснення щодо подальших дій.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Это не банк, а помойка
Жлобские желания менеджмента до добра не доведут, дармоеды дешевые и не далекие!
Днище, а не банк
Ми з розумінням та повагою ставимось до побоювань наших клієнтів щодо закриття веб-версії. Усвідомлюємо, що для багатьох користувачів веб-версія банківської системи є зручною та важливою. Проте, ми прийняли рішення сконцентрувати наші зусилля на розвитку мобільного застосунку з низки обґрунтованих причин.
1. Безпека: Мобільні застосунки зазвичай забезпечують вищий рівень безпеки завдяки вбудованим функціям захисту, таким як біометрична аутентифікація (відбиток пальця, розпізнавання обличчя) та шифрування даних.
2. Зручність: Більшість наших клієнтів віддають перевагу мобільним застосункам, оскільки вони завжди під рукою і дозволяють швидко та легко здійснювати банківські операції будь-де і будь-коли.
3. Функціональність: Мобільні застосунки дозволяють інтегрувати різноманітні функції, такі як push-сповіщення, які допомагають клієнтам бути в курсі всіх важливих подій та транзакцій.
4. Тренди ринку: Згідно з дослідженнями, все більше користувачів переходять на мобільні платформи для здійснення банківських операцій.
Ми прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування та зручності для наших клієнтів, і віримо, що мобільний застосунок, з його інноваційними функціями та можливостями, стане незамінним інструментом у Вашому фінансовому житті. Дякуємо за Ваше розуміння та підтримку!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Звернення
Шановні представники Райффайзенбанк Аваль,
Мене звати Іван Миколайович Філатов, я народився 02.10.1958 року. Зараз я перебуваю в Болгарії та намагаюся авторизуватися в додатку Райффайзенбанку, щоб мати доступ до своїх фінансових операцій.
Мій фінансовий номер телефону не змінювався, і я продовжую отримувати на нього SMS від банку, зокрема повідомлення про зарахування пенсії. Проте при завантаженні мобільного застосунку банк не приймає мій номер телефону, видаючи повідомлення, що номер не ідентифікований.
Я вже намагався зв’язатися з гарячою лінією Райффайзенбанку для дзвінків з-за кордону, але автоматична система не приймає мій виклик і дзвінок переривається.
Прошу зв’язатися зі мною для вирішення цього питання по телефону 380970265765 та допомогти пройти підтвердження фінансового номера телефону, щоб я міг користуватися мобільним застосунком Райффайзенбанку без обмежень.
Очікую на вашу оперативну допомогу. Дякую!
З повагою,
Іван Миколайович Філатов
380970265765
Прагнемо забезпечити найкращий рівень обслуговування, щоб кожен Клієнт відчував себе впевнено і отримував необхідну допомогу в будь-якій ситуації.
Ваше звернення передано в роботу менеджера, який ретельно проаналізує ситуацію і зв'яжеться найближчим часом. Надасть всю необхідну допомогу і сприятиме вирішенню Вашого питання.
Просимо очікувати на дзвінок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Онлайн банкинг НЕ работает
Ми цінуємо всіх клієнтів нашого Банку і прагнемо створити продукт, який буде зручним і доступним для кожного, враховуючи різноманітні потреби користувачів. Це забезпечить комфортний доступ до фінансових послуг.
Усвідомлюємо, що web-версія є зручною для багатьох, проте вирішили зосередити наші зусилля на мобільному застосунку. Рішення було прийняте через його підвищену безпеку, зручність та функціональність, включаючи біометричну аутентифікацію, шифрування даних і push-сповіщення. Команда Райфу активно працює над впровадженням функцій, які полегшать користування застосунком для людей з особливими потребами.
Ви можете здійснювати платежі в застосунку «MyRaif» без комісії. Якщо виникнуть додаткові питання, зверніться до чату в застосунку, натиснувши «Навушники» — «Написати в чат». Оператори будуть раді допомогти.
Водночас, хочемо запевнити, що відділення Банку продовжують працювати. Наші менеджери завжди готові допомогти клієнтам з будь-якими питаннями, які стосуються банківської справи.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати. Просимо очікувати на дзвінок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Найгірший банк для ФОП!!!
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Запевняємо Вас, що Банк зацікавлений в наданні клієнтам послуг високої якості та докладає зусиль для постійного вдосконалення організації роботи та запобіганню виникнення конфліктних ситуацій. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Не впускає в додаток райфа
Це все почалось відразу після надходження постанови про визначення поточного рахунку.
Чат з оператором не доступний, на гарячій лінії тільки рея
Нам щиро шкода, що у Вас виникли складнощі із входом в застосунок. Причин виникнення проблем під час входу до особистого кабінету може бути декілька.
Наш бот Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), пропонує сформулювати запит більш стисло або рекомендує писати в чаті. Якщо запит звучить: «з'єднайте з оператором», спершу бот запитує, що цікавить клієнта, а не з'єднує відразу з оператором. У разі не отримання деталей по запиту, віртуальний помічник рекомендує писати в чаті. Мета Реї — зрозуміти питання клієнта та допомогти з відповіддю.
Ми б хотіли Вам допомогти із вирішенням, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
*** дії з боку банку
Тепер банк відповідає мій скасований платіж за послуги списався виходить через два дні.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань. Списання коштів з картки можливо тільки у випадку, якщо на це списання надходить запит від торгівельної точки.
Міжнародні платіжні системи працюють по наступній схемі:
1) Спершу блокують суму до списання на карті (по факту, кошти ще знаходяться на Вашому рахунку;
2) Далі протягом 8 днів Банк чекає запиту від торгівельної точки/сайту на списання заблокованої суми;
3) У випадку, якщо запит на підтвердження надходить — банк списує остаточно кошти з рахунку. Якщо запит не надходить, або надходить запит на скасування операції — кошти на рахунок повертаються.
4) Після направлення банку запиту про скасування операції сервіс може, в разі її успішності, направити банку повторний запит на списання — який ми маємо виконати.
У випадку, якщо за операцію, за якою відбулось списання коштів, Ви не отримали товар або послугу — для її оскарження просимо Вас звернутись у чаті застосунку «MyRaif», або за дзвінком до банку за номером 0 800 500 500(по Україні), +38 044 230 99 98 (з-за кордону, за тарифами Вашого мобільного оператора), *521 (з Вайберу).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Мобільні додатки та web-сайт
Мені зрозуміло, що новий додаток покликаний покращити досвід роботи з банком, перероблений UI для андроід, але результати реально мінімальні.
Мені дуже не подобається, що банк мотивує переведенням на новий додаток (наприклад вводячи комісії на IBAN платежі в старому додатку), при цьому новий додаток ну реально не закінчений. Мені здається вже більше року я лише те й роблю, що стрибаю з одного додатку в інший щоб знайти відділення, відкрити депозит, або ще щось.
В новому додатку так і не з’явилися шаблони для платежів. Немає можливості сплатити за комунальні послуги. Є певні баги з відкриттям депозиту у валюті.
Тепер ще і закрили web-версію. Як результат не можна зробити експорт транзакцій, щоб вести бухгалтерію витрат в іншому додатку. Не говорю вже про те що опис транзакцій дуже часто не зрозумілий і може бути різний будь-якому із додатків чи вебі. (Наприклад замість «Поповнення депозиту» або платіж по реквізитах маємо опис «Raiffaisen online 4»)
Особисто для мене попередні переваги банку починають нівелюватися такими підходами
Нам дуже шкода, що відключення веб-версії спричинило незручності і вплинуло на Ваше враження про Райф.
Розуміємо Ваше занепокоєння і цінуємо Вашу думку. Рішення щодо переходу на «MyRaif» продиктоване бажанням забезпечити більш безпечний і зручний досвід користування.
Банк завжди відкритий до Вашого зворотного зв’язку і готовий допомогти адаптуватися до змін.
Банк свідомо зробив вибір на користь розвитку саме мобільного застосунку «MyRaif».
Це дозволяє нам зосередити ресурси на створенні найзручнішого та найсучаснішого інструменту для управління фінансами з підвищеною безпекою, швидкістю та інтуїтивним інтерфейсом. Ви можете користуватись ним будь-де і будь-коли.
Розуміємо, наскільки важливо мати можливість створювати шаблони регулярних оплат, щоб уникнути необхідності повторного введення даних. Наразі ця функція недоступна в поточній версії застосунку, але ми активно працюємо над її впровадженням. Намагаємось постійно оновлювати та вдосконалювати «MyRaif», щоб зробити його більш зручним та функціональним.
Наразі частина функцій, як і раніше, доступні у застосунку «OLD Raiffeisen», проте в подальшому ми плануємо повноцінно перейти на «MyRaif».
Ваші зауваження, довіра та чесний зворотній зв'язок є надзвичайно цінними для нас.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
щодо мобільних додатків
Нам щиро шкода, що дана ситуація призвела до негативних емоцій.
Зауважимо, що всі списання зі сторони Банку відбуваються згідно тарифів, в якому обслуговується Ваш рахунок: https://raiffeisen.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
Цінуємо всіх клієнтів нашого Банку і прагнемо створити продукт, який буде зручним і доступним для кожного, враховуючи різноманітні потреби користувачів. Це забезпечить комфортний доступ до фінансових послуг.
Усвідомлюємо, що web-версія зручна для багатьох, але вирішили зосередитися на мобільному застосунку. Це рішення прийняте завдяки його підвищеній безпеці, зручності та функціональності, як-от біометрична аутентифікація, шифрування даних і push-сповіщення.
Водночас, хочемо запевнити Вас, що відділення Банку продовжують працювати. Наші менеджери завжди готові допомогти клієнтам з будь-якими питаннями, які стосуються банківської справи.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)