Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Raiffeisen Bank відмовився приймати документи, підписані ЕЦП

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
uneaten 18 декабря 2025, 23:56
АТ «Райффайзен Банк» відмовляється приймати заяву про закриття рахунків, подану в електронній формі та підписану ЕЦП

Тепер по черзі.

Ця історія тривала понад місяць. Я змінив телефон (Apple). Перенесення всіх програм відбулося автоматично. При відкритті застосунку Raiffeisen усі рахунки були заблоковані. З понад 10 банківських додатків — лише Raiffeisen. З цього моменту починається історія «клієнтського сервісу».

1. Додзвонитися на номер телефону, вказаний у застосунку — 044−230−99−98, поза робочим часом неможливо, попри заявлений режим 24/7.

2. Додзвонився у робочий час, перебуваючи за межами України (Viber Out). Оператор повідомляє: «Не бачу ваш фінансовий номер телефону. Напишіть у чат у застосунку».

3. Заходжу знову в застосунок — він повністю блокує доступ. Повідомлення: «Технічна помилка, спробуйте пізніше».

4. Жодного чату в застосунку фактично не існує. Є лише два телефонні номери: 044−230−99−98 та 0800.

5. Через кілька днів додзвонююсь на 044−230−99−98 вже без Viber Out, у роумінгу. Відповідь оператора ідентична:
«Не бачу ваш фінансовий номер телефону. Напишіть у чат у застосунку».
Пояснюю, що чату немає. Відповідь: «Вибачте, нічим не можу допомогти».

6. Знаходжу короткий номер Raiffeisen у Viber — *521 (логічно, адже фінансовий номер прив’язаний до Viber). Результат той самий:
«Не бачу ваш фінансовий номер телефону».
Після запитання «Як мені вам подзвонити, щоб ви його побачили?» — записують на онлайн відеодзвінок.

7. Очікування відеодзвінка — два тижні. Під час дзвінка оператор заявляє, що якщо у мене є PESEL, відкритий у 2022 році, протягом перебування 2 міс, то я є резидентом Польщі, і пропонує підписати відповідну заяву.
Берусь за юридичну консультацію — жодних підстав вважати мене резидентом Польщі не існує. Я є резидентом України.

8. Вже киплю. Приймаю рішення закрити рахунки та вивести кошти.
Готую заяву, підписую ЕЦП та надсилаю на офіційну адресу info@help.raiffeisen.ua

Відповідь банку:
«Закриття рахунків та перерахування коштів за запитом на електронну пошту Банку, на жаль, не здійснюється. Рекомендуємо написати в чаті застосунку „MyRaif“ або зателефонувати зі свого фінансового номеру телефону». Знову по тому ж кругу…

Письмово заперечую, вказую на відсутність таких можливостей та посилаюсь на чинне законодавство України, зокрема:
Закон України «Про звернення громадян» (ст. 5, 6),
Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» (ст. 7),
Закон України «Про електронні довірчі послуги».
Електронний документ, підписаний ЕЦП, має повну юридичну силу та є обов’язковим до розгляду.

Результат:
Відповіді немає.
Станом на 18 грудня — тиждень повної тиші.

Ось така «боротьба за клієнта».
У цьому кейсі — радше боротьба проти нього.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 декабря 2025, 8:58
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування відповіді!

Прикро, що у Вас склалося негативне враження від співпраці з нами і ми хочемо детально пояснити причину таких дій. Якщо система безпеки фіксує ознаки нетипової активності, наприклад, вхід у Ваш особистий кабінет з іншого мобільного пристрою, ми повинні переконатися, що ці дії виконували саме Ви. До моменту підтвердження картки тимчасово обмежуються у використанні, адже безпека Ваших коштів для нас є пріоритетом.
Щодо дзвінка: бот може попросити Вас зателефонувати з фінансового номера, оскільки це найшвидший спосіб підтвердити особу та вирішити питання. Такий підхід дозволяє уникнути ризиків і забезпечує захист Ваших даних. Якщо немає доступу до фінансового номера, достатньо повідомити про це, і ми одразу підключимо оператора, який допоможе завершити процес та надати необхідну підтримку.

Ми прагнемо розібратися в ситуації та зробити все, щоб її вирішення було максимально комфортним. Будемо вдячні, якщо Ви напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), щоб ми могли провести аналіз і швидко допомогти.
Очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
Nebanki
Nebanki
19 декабря 2025, 9:46
#
Тупейший банк, хотя до войны считался надежным
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.79
USD 42.03 42.4
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.79
USD 42.03 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Raiffeisen Bank відмовився приймати документи, підписані ЕЦП