Неадекватний банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.79 |
| USD | 42.03 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Я працюю на двох роботах офіційно і по договору на іншій роботі, у мене навіть вихідних днів немає. Так от банку не сподобалися мої нарахування на картку, на протязі року сума нарахувань була біля 20 000 грн.
Коли на другій роботі я оформлював картку іншого банку то мені нарахували також ж аванс на картку Райфайзенбанк, так от після цього банк заблокував мій рахунок, при з зверненні до нього запросили довідки ОК5 і ОК7 які я звісно надав, потім цього виявилося мало і почали вимагати ще і ще.
У мене немає часу їздити постійно до банку і доказувати що я не злодій і не терорист і не відмиваю гроші, звісно банк розірвав зі мною ділові стосунки іба більше, передав мене як злісного і не добропорядного громадянина до інших банків.
Так от по картці банка я сплачував практично тільки за комунальні послуги і за свої мобільні номери і моїх дітей, а також переводив гроші по сто… триста гривень на свою ж картку іншого банку яку давав на потреби дітям.
Тепер ще й доводиться їздити по інших банках де я є також клієнт і доказувати що я не злодій і не терорист за майже 20 000 грн чесних доходів у місяць!
Райфайзен банк схаменіться, не хворійте шизофренією і подібною хворобою.
І без того тяжке життя і війна на дворі в ви намагаєтеся чесних і порядних людей облити брудом і зробити ізгоями!
Розуміємо, що така ситуація може бути неприємною та створювати додаткові труднощі, та нам прикро, що так сталось. Для нас важливо, щоб кожен клієнт відчував підтримку та впевненість у співпраці з Банком.
Хочемо запевнити, що блокування рахунків здійснюється виключно на підставі вимог законодавства та внутрішніх процедур, які спрямовані на безпеку клієнтів. Кожне рішення приймається після ретельного аналізу, щоб уникнути необґрунтованих дій.
У випадку, якщо на рахунок надходять суми, що перевищують очікувані надходження, про які Ви повідомляли під час встановлення ділових відносин або останньої ідентифікації, Банк може запросити підтверджуючі документи щодо походження коштів. Якщо документи не надаються у встановлений термін, рахунок може бути заблокований — це вимога законодавства.
Ми б хотіли детально проаналізувати Вашу ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо надасте Ваші дані в особисті повідомлення: ідентифікаційний код та контактний номер телефону.
Очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp