Нові методи нав’язування кредиту (Питання вирішене, 06.12.2025)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
А чому ж не було ніякого сповіщення чи попередження щодо збоїв від Вашого банку щоб уберегти тих хто ще не встиг скористатися тією чи іншою послугою і вберегти кошти та нерви своїх клієнтів??? Краще ж людям в такій ситуації нав’язати кредитні карти чи кредити і не факт що така ситуація не станеться під час використання кредитних коштів. Чи на Ваші кредитки цей збій не розповсюджується??? Коли Люди вже здійснили ту чи іншу операцію і втратили кошти на невизначений термін і лише при зверненні в Чат чи Службу підтримки їх повідомляли про це. В моєму розумінні якщо йде збій то він розповсюджується на все, а дивлячись на те що « . візьміть кредит і перекрийте свої проблеми які у вас виникли через втрату власних коштів у нашому банку…» і попередження про збої лише при зверненні в службу підтримки виникає питання чи не заплановано це все. Адже попередження в чаті застосунку Є а в самому застосунку не було і досі немає. В мене склалася саме така думка про Ваш Банк. Але це лише моя думка і моє розуміння ситуації адже у всіх різна ситуація і різне розуміння цього.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
На жаль, технічні складнощі іноді трапляються, і цього разу вони не оминули нас стороною.
Сьогодні ми дійсно отримуємо звернення щодо складнощів при розрахунках через термінали та операцій у банкоматах. Запевняємо, що наша команда докладає максимум зусиль, щоб якнайшвидше виправити цю ситуацію.
Через дану ситуацію наразі є велике навантаження на службу підтримки, тому час очікування на оператора в інформаційному центрі та чаті може бути довшим.
Розуміємо, що це важливо для Вас і зробимо все можливе, щоб вирішити питання якомога швидше. Наразі ми працюємо над пришвидшенням повернення коштів, але поки що, на жаль, не можемо назвати точні терміни завершення процесу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp