Райфайзен заблокував картки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- +15
-
- Олександр Бубир
- 29 ноября 2025, 19:52
- #
Я в жодному разі не заперечую необхідність перевірок, передбачених законодавством.
Але на мою думку:
1) «великий системний європейський банк» має сповіщати клієнта, що є проблема і її необхідно вирішити. В моєму випадку була відмазка на рівня дітячого садку, що у банка не було мого контакту і банк не зміг надіслати мені інформацію. Авжеж, діючий фінансовий номер телефону клієнта зовсім не є контактом для зв’язку.
2) Спроба вирішити проблему через чат у застосунку банку ні до чого не привела. Оператор банку не зміг дати ніякої інформації що до підстав блокування, і ніяких варіантів вирішення питання. Поцікавився тільки чи планую я на далі співпрацювати з банком.
3) Особисте відвідування відділення банку також було безрезільтатне. Менеджер у відділенні також не дав ні якої інформації про підстави блокування. На запитання хто це вирішує, як з ними зв’язатись, контакти, необхідні документи чи будь яку інформацію, у відповідь абсолютна некомпетентність і неввічлива поведінка. Єдине що запропонували, це написати заяву на закриття всіх рахунків і припинити співпрацю з банком.
Звісно банк зовсім не турбує, що у клієнта може ні за шо купити хліба собі і дітям. Гроші заблоковані, банк їми користується і зовсім не поспішає вирішувати проблему. Чекайте кілька тижнів чи місяців, може повернемо, а може і ні.
Велика подяка сайту мінфіна. Після створення цього відгуку банк почав ворушитись (зателефонували і поспівчували). Потрібну інформацію відправив банку. На цей момент поки що немає результів.
Але на мою думку:
1) «великий системний європейський банк» має сповіщати клієнта, що є проблема і її необхідно вирішити. В моєму випадку була відмазка на рівня дітячого садку, що у банка не було мого контакту і банк не зміг надіслати мені інформацію. Авжеж, діючий фінансовий номер телефону клієнта зовсім не є контактом для зв’язку.
2) Спроба вирішити проблему через чат у застосунку банку ні до чого не привела. Оператор банку не зміг дати ніякої інформації що до підстав блокування, і ніяких варіантів вирішення питання. Поцікавився тільки чи планую я на далі співпрацювати з банком.
3) Особисте відвідування відділення банку також було безрезільтатне. Менеджер у відділенні також не дав ні якої інформації про підстави блокування. На запитання хто це вирішує, як з ними зв’язатись, контакти, необхідні документи чи будь яку інформацію, у відповідь абсолютна некомпетентність і неввічлива поведінка. Єдине що запропонували, це написати заяву на закриття всіх рахунків і припинити співпрацю з банком.
Звісно банк зовсім не турбує, що у клієнта може ні за шо купити хліба собі і дітям. Гроші заблоковані, банк їми користується і зовсім не поспішає вирішувати проблему. Чекайте кілька тижнів чи місяців, може повернемо, а може і ні.
Велика подяка сайту мінфіна. Після створення цього відгуку банк почав ворушитись (зателефонували і поспівчували). Потрібну інформацію відправив банку. На цей момент поки що немає результів.
Да это тупая халатность, банк должен сразу уведомить о причине блокировки и что надо сделать, обычно это подтверждение доходов или операций, должно прийти сообщения от финмониторинга. Если этого не сделали, рекомендую написать в НБУ на сайте в форме для жалоб физлиц, то что вы переводили сами себе а не от третьих лиц.
Сказки про европейский банк не слушайте, это сгенерированная лапша, куча неевропейских банков ведет себя полояльнее и не падает на мороз
Сказки про европейский банк не слушайте, это сгенерированная лапша, куча неевропейских банков ведет себя полояльнее и не падает на мороз
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.35 |
| USD | 42 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Зазвичай переказував кошти з свого рахунку в Приватбанку на рахунок в Райфайзені та витрачав. Більше ніяких поповнень не було, тільки з мого рахунку на мій рахунок.
27 листопада перевів в райф 20000 грн, 28 листопада побачив, що картки заблоковані.
Ніде ніяких повідомлень чи попереджень не було.
Приїхав у відділення для з’ясування питання.
Менеджер у відділенні нічого не змогла зовсім нічого сказати.
У банка не було НІЯКОЇ інформації про причини блоку.
На запитання вирішення проблеми у відповідь лише грубість і некомпетентність.
Все що зміг зробити, це написати заяву на закриття рахунків і повернення коштів на рахунок в Приваті.
Сказали чекати до 12 днів.
Зараз представник банку відпишеться, що вони европейський бла-бла-бла банк, і їм прикро, що так сталося. Не треба високопарих шаблонів.
Райфайзен — отвратний банк з некомпетентними співробітниками і неадекватним підходом. Буде дуже гарно, якщо всі закриють там рахунки і він назавжди зникне з України.
Шкода, що Ваш досвід обслуговування в Райфі виявився саме таким. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством та блокування рахунків здійснюється виключно з обґрунтованих причин. Хочемо також додати, що банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp