Найгірший клієнтський досвід
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- natashaGra
- 22 ноября 2025, 21:04
- #
Лучше сразу пишите в нбу, на этом портале это профанация поддержки банка один копипаст
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.35 |
| USD | 42 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Отже, будучи клієнтом банку більше ніж 3 роки, я зіткнувся з наступною ситуацією:
У мобільному застосунку MyRaif зникли всі мої картки, а баланс на всіх рахунках відображався як 0,00. Лише звернувшись до підтримки, я дізнався, що мене заблокували через фінансовий моніторинг. Жодних повідомлень на e-mail чи телефон, звичайно, не надходило.
Отримавши дзвінок від банку, перше питання було про те, чи не передумав я закривати рахунки. Це ще раз підкреслює «клієнтоорієнтованість» банку. Мені порекомендували звернутися до відділення з підтверджуючими документами про доходи або надіслати їх на e-mail.
Я надіслав документи на e-mail та одразу отримав автоматичну відповідь, що мій запит отримано і відповідь буде протягом 5 робочих годин. Відповіді я, звичайно, не отримав.
Звернувшись до відділення, мені там порекомендували писати на e-mail, оскільки у цьому випадку відділення буде лише посередником, що займе зайвий час. Орієнтовний час очікування відповіді після подачі документів — 2 тижні (!). Почитавши коментарі про банк, бачу, що це нормальний час очікування для цього банку, що в такій ситуації, на мою думку, є неприйнятним.
Також я отримав лист від банку про відмову у підтриманні ділових відносин. Цей лист датований попереднім днем (днем перед відправкою мною документів) і надійшов з іншої e-mail адреси, тому я не розумію, чи це результат розгляду документів, чи щось інше.
Я розумію, що зараз діють жорсткі вимоги НБУ щодо фінансового моніторингу, і в мене немає жодних проблем підтвердити свої доходи та надати будь-які документи.
Але така комунікація з боку банку — це шок. Клієнтоорієнтованість — на нулі.
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та змінила враження про Райф в цілому. Ми завжди прагнемо бути на боці клієнта, допомагати у вирішенні будь-яких питань та робити взаємодію максимально комфортною.
Хочемо запевнити Вас, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код та контактний номер телефону. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp