Банк видає шахрайські кредити на імя своїх клієнтів.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
Менеджери по типу Сюсани питання моє за місяць часу невивчили. Відповіді не надали.
Оцінки роботи в місті Стрий Львівської області п. Ольги до тепер немає. Незаблокувала всі рахунки та незапропонувала змінити пароль у застосунку мій райф. Не рекомендую нікому!!! Питання моє не вирішене. Шахрайський кредит на моє імя оформили 17.09.2025. зараз 14.10.2025.
Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з ситуацією шахрайства.
Безпека коштів наших клієнтів — один із найвищих пріоритетів Райфу, і ми завжди прагнемо забезпечити найвищу якість обслуговування.
Хоча банк постійно впроваджує сучасні засоби захисту, важливо пам’ятати, що безпека картки також залежить від її власника. Якщо шахраї отримують доступ до даних картки (номер, термін дії, CVV-код, коди підтвердження), вони можуть використати їх для несанкціонованих операцій або оформлення кредитів. Тому ми наполегливо рекомендуємо ніколи не передавати ці дані третім особам, навіть якщо звернення виглядає переконливо.
Усі звернення щодо шахрайства негайно фіксуються та передаються до профільного підрозділу, який першочергово їх опрацьовує. У разі виявлення порушень ми застосовуємо відповідні обмеження для захисту клієнта.
Додатково хочемо зазначити, що Ваш запит наразі знаходиться на контролі менеджера з клієнтського сервісу, як тільки буде якась інформація — з Вами зконтактують, тому просимо очікувати, сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp