Помилкове нарахування відсотків без пояснень
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 8 октября 2025, 14:48
- #
- Полезный комментарий
Дякуємо за очікування!
Нам щиро прикро, що у Вас склалось негативне враження від співпраці з Райфом.
Хочемо зауважити, що для уникнення нарахування відсотків, важливо дотримуватися двох умов: сплачувати обов’язкові мінімальні платежі під час пільгового періоду та погасити всю заборгованість протягом 100 днів з моменту першої операції в цьому періоді.
Щодо роботи бота, то усвідомлюємо Ваше бажання одразу з'єднатися з оператором для вирішення питання. Проте Райф рухається в сторону використання ШІ і Рея призначена для швидкого реагування на поширені запити, щоб Ви не витрачали час на очікування.
Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), тому рекомендуємо формулювати запит більш стисло або звертатися в чат підтримки «MyRaif». Для зв’язку з оператором на головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на «Навушники». Оператори готові допомогти Вам щодня з 7:00 до 00:00.
Ми розуміємо, що дана ситуація могла вплинути на враження про Банк та хотіли б виправити це, тому передали запит в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере запит під свій контроль та буде надалі з Вами комунікувати.
Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро прикро, що у Вас склалось негативне враження від співпраці з Райфом.
Хочемо зауважити, що для уникнення нарахування відсотків, важливо дотримуватися двох умов: сплачувати обов’язкові мінімальні платежі під час пільгового періоду та погасити всю заборгованість протягом 100 днів з моменту першої операції в цьому періоді.
Щодо роботи бота, то усвідомлюємо Ваше бажання одразу з'єднатися з оператором для вирішення питання. Проте Райф рухається в сторону використання ШІ і Рея призначена для швидкого реагування на поширені запити, щоб Ви не витрачали час на очікування.
Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), тому рекомендуємо формулювати запит більш стисло або звертатися в чат підтримки «MyRaif». Для зв’язку з оператором на головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на «Навушники». Оператори готові допомогти Вам щодня з 7:00 до 00:00.
Ми розуміємо, що дана ситуація могла вплинути на враження про Банк та хотіли б виправити це, тому передали запит в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере запит під свій контроль та буде надалі з Вами комунікувати.
Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ніхто не телефонував. Дуже очікувано, банку байдуже, а все що вони тут відповіли — просто відписки.
Як тільки написав коментар — дзвінок. Майже о 20 вечора :)
Поки що ніякого вирішення питання немає.
Поки що ніякого вирішення питання немає.
Какой банк звонит об окончании льоготного периода, максимум смс может прийти, фантазер
Ну що, скинули таблицю з розрахунками. Нарахували відсотки за 3 місяці за кожну покупку, ставка 48%! При тому, що кілька разів за ці 3 місяці картка виходила в 0, тобто було повне погашення кредиту. А пропущена дата закінчення періоду — звичайна випадковість, тому що не було ЖОДНОГО повідомлення від банку, перевірив навіть всі сповіщення в додатку.
Висновки зробив, мабуть з кредиткою від Райффайзен закінчую.
Висновки зробив, мабуть з кредиткою від Райффайзен закінчую.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
1. По-перше, не було жодного повідомлення від банку, що пільговий період закінчився 2 тижні тому. Будь-який інший банк ОБОВ’ЯЗКОВО надсилає повідомлення, і не одне, і навіть телефонують. Тому я вважаю, що це зроблено спеціально для викачування коштів — посеред місяця, як правило, ніхто з клієнтів ці борги не перевіряє.
2. Я відразу звернувся до відділення банку з проханням пояснити алгоритм нарахування відсотків. Сума явно була втричі більша за розрахункову. Двоє співробітників банку з трьома калькуляторами не змогли пояснити походження цих відсотків, і створили заявку «наверх» на «доопрацювання» запиту.
3. Наступним квестом було спілкування в телеграм. Спочатку мені розказували щось загальними фразами про нарахування за повний період, без уточнення алгоритмів і сум. А потім скинули криву фотографію монітора із зображенням моїх нарахувань російською (!) мовою, де було намальовано нарахування невідомо звідки спочатку суми 828,68 грн 19.08.25, а потім нарахування щодня невеликих сум.
На моє питання, звідки взялось 828,68 — повний ігнор.
4. Наступними були спроби додзвонитись до банку через гарячу лінію. Скажу зразу — це неможливо. Ваш ШІ будь-які питання вважає неважливими, і ти витрачаєш купу часу на спроби, абсолютно без результату. Вдалось додзвонитись в кредитний відділ, але вони теж ігнорують запитання, і нікуди не перемикають для отримання відповіді.
5. Був лише один дзвінок з банку зі спробами прояснити ситуацію з нарахуванням. Співробітник банку сказав, що первинне нарахування 828,68 — це нарахування системи. І пояснити, як саме нараховано, він не може, але система не помиляється. Ви серйозно? НІХТО з вас не може перевірити нарахування в системі, але вона не помиляється? Це як?
6. Сьогодні пройшло більше місяця після звернення в банк. Відповіді досі немає. Гаряча лінія — тупий бот, у відділенні ігнор, в телеграмі теж.
Висновок. Нарахування відсотків в Райффайзен — повністю шахрайська схема. Інакше вони б змогли пояснити і алгоритм, і кожну нараховану суму. І попереджали б про закінчення пільгового періоду, як це роблять всі інші банки.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро прикро, що у Вас склалось негативне враження від співпраці з Райфом.
Хочемо зауважити, що для уникнення нарахування відсотків, важливо дотримуватися двох умов: сплачувати обов’язкові мінімальні платежі під час пільгового періоду та погасити всю заборгованість протягом 100 днів з моменту першої операції в цьому періоді.
Щодо роботи бота, то усвідомлюємо Ваше бажання одразу з'єднатися з оператором для вирішення питання. Проте Райф рухається в сторону використання ШІ і Рея призначена для швидкого реагування на поширені запити, щоб Ви не витрачали час на очікування.
Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), тому рекомендуємо формулювати запит більш стисло або звертатися в чат підтримки «MyRaif». Для зв’язку з оператором на головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на «Навушники». Оператори готові допомогти Вам щодня з 7:00 до 00:00.
Ми розуміємо, що дана ситуація могла вплинути на враження про Банк та хотіли б виправити це, тому передали запит в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере запит під свій контроль та буде надалі з Вами комунікувати.
Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp