Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Не можу вирішити питання по телефону

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Євгеній Доронін 16 сентября 2025, 14:30
Я не клієнт банку. Я зробив три виклики на лінію підтримки та бот у Вайбері щоб знайти відповідь на своє питання але там зустрічає штучний інтелект який вибачається та перепитуює. І це зациклено. Це можна пояснити тим що банк не очікує що нові клієнти можуть дзвонити або писати у Вайбер. Нові клієнти банку не потрібні виходить.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 сентября 2025, 14:38
Вітаємо.

Нам дуже шкода, що Ви не змогли порозумітись з нашим ботом. Погоджуємось, що приємно спілкуватися з «живою» людиною, тим паче, що це бажання взаємне. Проте у Вас є можливість вирішити питання самостійно, а не чекати на з'єднання з оператором.

При дзвінку Вас зустрічає віртуальна помічниця Рея, вона допомагає швидко вирішити найпоширеніші запити, щоб Ви не чекали в черзі. Якщо запит довгий — Рея може попросити сформулювати його коротше або запропонувати звернутись у чат. Також, якщо Ви просите з'єднати з оператором, Рея спершу уточнює деталі запиту, щоб краще зорієнтуватися у Вашій ситуації.

Функціонал, як і техніка не завжди працює досконало. Тому ми вдячні за зворотний зв'язок, адже саме він допомагає нам зрозуміти, в яких аспектах потрібні зміни та вдосконалення.

Хотіли б детальніше проаналізувати ситуацію, для цього просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код та номер телефону, з якого телефонували до банку. Будемо очікувати на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 сентября 2025, 15:09
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу. Просимо очікувати на дзвінок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
16 сентября 2025, 15:09
#
Полезный комментарий
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу. Просимо очікувати на дзвінок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Євгеній Доронін
Євгеній Доронін
16 сентября 2025, 21:08
#
Треба сказаати, що зі мною звязались із банку, та допомогли з питанням яке я хотів спитати. Також відмітили, що про проблему з якою я зтикнувся знають і планують вирішити. Стало зрозуміло що в цьому банку працює не тільки штучний інтелект але і дбайливі люди, і вони відкриті для нових клієнтів. Дякую.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.19
USD 41.8 42.22
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.19
USD 41.8 42.22
Все курсы банка