Не можу вирішити питання по телефону
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 сентября 2025, 15:09
- #
- Полезный комментарий
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
-
- Євгеній Доронін
- 16 сентября 2025, 21:08
- #
Треба сказаати, що зі мною звязались із банку, та допомогли з питанням яке я хотів спитати. Також відмітили, що про проблему з якою я зтикнувся знають і планують вирішити. Стало зрозуміло що в цьому банку працює не тільки штучний інтелект але і дбайливі люди, і вони відкриті для нових клієнтів. Дякую.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
Нам дуже шкода, що Ви не змогли порозумітись з нашим ботом. Погоджуємось, що приємно спілкуватися з «живою» людиною, тим паче, що це бажання взаємне. Проте у Вас є можливість вирішити питання самостійно, а не чекати на з'єднання з оператором.
При дзвінку Вас зустрічає віртуальна помічниця Рея, вона допомагає швидко вирішити найпоширеніші запити, щоб Ви не чекали в черзі. Якщо запит довгий — Рея може попросити сформулювати його коротше або запропонувати звернутись у чат. Також, якщо Ви просите з'єднати з оператором, Рея спершу уточнює деталі запиту, щоб краще зорієнтуватися у Вашій ситуації.
Функціонал, як і техніка не завжди працює досконало. Тому ми вдячні за зворотний зв'язок, адже саме він допомагає нам зрозуміти, в яких аспектах потрібні зміни та вдосконалення.
Хотіли б детальніше проаналізувати ситуацію, для цього просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код та номер телефону, з якого телефонували до банку. Будемо очікувати на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp