Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Обслуговування рахунку ФОП

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
allesia 13 сентября 2025, 14:57
​Категорично не рекомендую Райффайзен Банк для ФОП! Справжнє випробування для вашого часу та нервів.
​Хочу поділитися своїм вкрай негативним досвідом співпраці з Райффайзен Банком як фізична особа-підприємець. Якщо ви цінуєте свій час і шукаєте зручний банкінг для бізнесу — оминайте цей банк десятою дорогою.
​Все почалося з абсолютно незручного та неінтуїтивного мобільного додатку. Щоб отримати доступ до власного рахунку, потрібно пройти цілий квест: спочатку створити ключ, а потім, замість простої онлайн-активації, телефонувати до служби підтримки або писати на електронну адресу й витрачати дорогоцінні хвилини на його підтвердження. Я зайнята людина, і в мене немає часу на ці «танці з бубном». Банк, який позиціонує себе як надійний партнер для бізнесу, не повинен настільки ускладнювати базові процедури.
​Коли я вирішила закрити рахунок ФОП, оскільки давно користуюся послугами іншого банку, де все просто, швидко та зрозуміло, почалося справжнє пекло. Закрити рахунок дистанційно — це щось зі сфери фантастики. Щоб отримати звичайну виписку по рахунку (яка, до речі, виявилася платною — 100 грн), мені висунули вимогу надати заяву, підписану електронним ключем. Дрібниця, але з таких дрібниць і складається враження. Замість того, щоб займатися бізнесом, я змушена витрачати час на безглузду бюрократію.
​Але й це ще не все. Банк періодично телефонує з питанням: «А чому це ви не користуєтесь рахунком?». Я не зобов’язана згідно із законодавством України звітувати перед банком про свою фінансову діяльність. А їхні нав’язливі дзвінки з пропозиціями кредитів, які мені абсолютно не потрібні, вже просто переходять усі межі. Я не бажаю вплутуватися в жодні боргові історії, і така настирливість викликає лише роздратування.
​Підсумок: Райффайзен Банк створює для бізнес-клієнтів купу непотрібних проблем, ускладнює елементарні операції та марнує найцінніший ресурс — час. Якщо ви шукаєте сучасний, гнучкий та клієнтоорієнтований банк для свого ФОП, то це точно не про Райффайзен.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 сентября 2025, 15:07
Добрий день!

Нам надзвичайно сумно, що співпраця з Райфом викликала у Вас негативні емоції.
Ми розуміємо, як важливо швидко та якісно отримувати послуги від Банку, тому постійно працюємо над вдосконаленням наших застосунків, для більш комфортного використання. І Ваші відгуки нам допомагають в цьому.
Щодо виписки, то сформувати її Ви можете у застосунку — безкоштовно, або замовити на електронну пошту чи у відділення з комісією, згідно Вашого тарифного плану.
Додатково хочемо зазначити, що дійсно колеги Вам можуть телефонувати, щоб повідомляти про всі новинки Райфу, щоб Ви були в курсі всіх подій. Якщо Ви не бажаєте отримувати такі дзвінки, це можна відключити звернувшись до інформаційного центру.
Хотіли б детальніше проаналізувати запит та допомогти Вам, тому просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код та фінансовий номер телефону. Будемо очікувати на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
allesia
allesia
13 сентября 2025, 15:47
#
​Дякую за вашу відповідь, хоча вона, на жаль, є типовою відпискою, яка не вирішує жодної з описаних проблем, а лише створює нові питання. 1.​Щодо дзвінків. Ви називаєте нав’язливий обдзвін з пропозиціями кредитів та питаннями «чому не користуєтесь рахунком» інформуванням про «новинки Райфу». Це відверта маніпуляція. Я не давала згоди на такий «сервіс», щоб мені дзвонили і питали, чому я не користуюсь рахунком. Це моя особиста справа і витрачати час на пояснення я не зобов’язана. І те, що мені потрібно знову кудись телефонувати й витрачати свій час, щоб відключити ваші ж небажані дзвінки, — це ще один доказ вашого ставлення до клієнтів. 2. Ваша «турбота» про мене почалася рівно в той момент, коли мій номер телефону з’явився в оголошенні на OLX. Це викликає серйозні підозри щодо того, звідки ви берете дані для обдзвону потенційних клієнтів. 3. ​​Мені не потрібен «детальний аналіз» мого запиту в приватних повідомленнях. Моє прохання просте. А ваші спроби вмовити мене не закривати рахунок в листуванні по електронній пошті виглядають просто абсурдно. Навіщо вам у клієнтах ФОП, який понад два роки не провів жодної операції? Це лише доводить, що вам важлива кількість рахунків для звітності, а не задоволені клієнти. ​Просто дайте мені можливість легко та дистанційно закрити цей рахунок і назавжди забудьте про моє існування.
+
0
natashaGra
natashaGra
14 сентября 2025, 18:12
#
Не тратьте тут на бота время, пишите в нбу. Если хотите более-менее адекватный ответ пишите отзыв на финанс.уа
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.44
USD 42.2 42.53
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.44
USD 42.2 42.53
Все курсы банка