Неправомірні дії банку по відношенню до клієнта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.44 |
| USD | 42.2 | 42.53 |
| Все курсы банка | ||
Протягом першого тижня блокування я не могла отримати відповіді щодо того як саме можу розблокувати свої рахунки, хоча 21 числа рахунки без повідомлення заблокували, отримала лист зі стандартним текстом і посиланням на 15 ст я увечері 22 липня.
Наступного тижня 28 липня я отримала перелік питань по моїм транзакціями і одразу ж протягом 2-х годин надала відповіді. Але через 3 тижні 15 серпня після щоденної комунікації у онлайн чаті та відвідування відділення зі зверненнями я отримала відповідь, що я не надсилала документів (при чому після відправки листа я отримала підтвердження і інформацію, що моя відповідь буде розглянута протягом 5 робочих годин, а розтягнулось на 3 тижні).
Після чого я знову подала свою відповідь на ці ж питання, структурувавши кожний пункт, створивши папки з документами по запиту до кожної відповіді та надала більше ніж було описано (підготовка зайняла 9 годин, бо питання деякі дуже загальні і треба здогадуватись про які транзакції йде мова, тож подала інформацію майже по всій виписці).
Додатково описала все про себе, про сімʼю, чому був відкритий 2023 року рахунок, розкрила інформацію повну не тільки про себе, але й про всіх, хто згаданий в транзакціях. Підготовка і подача відповіді була настільки структурованою і вичерпною, щоб спеціалісти з відділу моніторингу бачили картину як на долоні. Але…
Але ж ні, пройшло ще 2 тижні і нічого.
Написала офіційний лист звернення 01 вересня 2025 року та віднесла заяву знову на відділення, а саме з описом ситуації та переліком документів, які я надала в електронному відділі та паперовому через відділення банку (більше 60 сторінок документації).
Основні питання на які я так і не отримала й досі відповіді від 21 липня:
1. Надати мені письмове пояснення щодо підстав блокування рахунку та чому досі
неопрацьовані мої документи та рахунки залишаються заблокуванні.
2. Негайно відновити доступ до моїх рахунків та коштів.
3. У разі подальшої відмови — надати офіційну письмову відмову з посиланням на норми чинного законодавства.
Сьогодні отримала стандартний лист без пояснень і рекомендаціями закрити рахунки.
Але чому я маю закривати рахунки, якщо я не порушувала норми законодавства і стаття в якій ви мене звинуватили є безпідставною, мої документи надані цьому доказ.
Жодного доказу і офіційної інформації чому ви заблокували рахунки ви мені не надали.
Також питання, чому банк відповідає кожного разу новим листом, а не виде переписку для збереження історії переписки (кожного разу я прикріпляла попередній лист).
Тож, звертаюсь додактово ще через цей канал із запитом розблокувати мої рахунки або звʼязатись зі мною та надати інформацію, які додаткові документи ви хочете бачити додатково, я не відмовляюсь і всіляко сприяю наданню документів. Я розумію, в який час ми живемо, але не можна кожного безпідставно звинувачувати в неправомірних діях, тим паче, що докази кажуть протилежне.
Прошу не надавати стандартних текстів, а вирішити питання в досудовому порядку.
У разі невирішення питання я буду змушена звернутися до Національного банку України
та суду для захисту своїх прав.
Розуміємо, що блокування рахунку стало несподіванкою і могло вплинути на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф є великим системним європейським банком, який суворо дотримується вимог чинного законодавства та постанов НБУ. Саме тому ми ретельно перевіряємо кожну операцію, адже це необхідно для гарантування безпеки та захисту коштів наших клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані, для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp