Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Блокування рахунку, заморожування коштів та відсутність відповідей

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
MrMorale 2 сентября 2025, 15:48
Я є клієнтом Райфайзена вже більше 6 років, відривав карту як зарплатну. Після зміни компанії рахунок залишився для зберігання заощаджень та витрат в закладах. В червні виникла необхідність зняти гроші з рахунку в банкоматі через що прийшов «лист щастя» і рахунок було заблоковано УВАГА — одним днем. Лист прийшов 18.06. 27.06 я надав всі документи у відділення — ОК5, ОК7, виписки з рахунку іншого банку, де чітко видно, що це зарплатні кошти, повне пояснення витрат і з підтверджуючими документами. 10.07 прийшли ще запитання на які я відповів і надав всі запитувані документи. Після цього я надсилав нагадуванн 23.07, 05.08, 11.08, 26.08 в результаті — відсутність відповідей, жодних. У відділенні нічого не можуть зробити, з обгрунтуванням, що це підзвітність іншого відділу. В чаті MyRaif менеджер сказала, що нагадала колегам, але результату 0. На гарячій лінії банку немає можливості зв’язатися з оператором і дізнатися статус.

Обгрунтування блокування в листі абзац 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» No 361-IX від 16.12.2019 р. — «подання клієнтом чи його представником суб'єкту первинного фінансового моніторингу недостовірної інформації або подання інформації з метою введення в оману суб'єкта первинного фінансового моніторингу;». — Я надав всі документи і виявив бажання поновлення співпраці, проте банк виявляє 0 Клієнтоорієнтованості та перешкоджає своїм клієнтам в доступі до власних коштів. Для зберігання заощаджень я не рекомендую цей банк, оскільки вже 2 місяці немаю доступ до своїх грошей.
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 сентября 2025, 15:58
Добрий день.

Дякуємо за відгук і за те, що Ви є нашим клієнтом протягом такого тривалого терміну. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такими труднощами, і ми щиро цінуємо Вашу лояльність.

Розуміємо, що блокування рахунків може бути несподіваним і вплинути на Ваші плани. Обмеження рахунку здійснюється лише на підставі обґрунтованих обставин. Варто зазначити, що процес перевірки зарахувань з наданням підтвердних документів є вимогою законодавства. Крім цього, хочемо підкреслити, що банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у швидкому вирішенні даного питання.

Ми розуміємо Ваше розчарування та запевняємо, що дана ситуація буде належним чином розглянута. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, контактний номер телефону), щоб ми могли зв'язатися з Вами для оперативного та ефективного вирішення цього питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 5

+
+3
Barsikk
Barsikk
2 сентября 2025, 19:20
#
Вы ничего не добъётесь. Закрывайте счёта и переходите в др. банк. И остаток пусть туда перекидывают. Только на в, А Банк. Там тоже самое будет.
+
0
natashaGra
natashaGra
3 сентября 2025, 12:11
#
Здесь другое может быть ещё, при переводе банк укажет причину перевода, а при ней ни один банк не примет деньги. Так что тут прямая дорога в суд
+
0
Iuliia777
Iuliia777
4 сентября 2025, 14:32
#
Вдалося вирішити питання?
+
0
MrMorale
MrMorale
11 сентября 2025, 17:21
#
Тільки після публікації ситуації тут перетелефонувала менеджер, де обіцяла посприяти в швидкому вирішенні ситуації. Але так ніхто з відділу не перетелефонував. Подав ще в НБУ скаргу, бо це якийсь жах…
+
0
MrMorale
MrMorale
22 сентября 2025, 12:24
#
22.09 ділові відносини поновлені та рахунки розблоковані. Дякую менеджеру Ользі за швидке вирішення питання та постійний контроль перебігу!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.44
USD 42.2 42.53
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.44
USD 42.2 42.53
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Блокування рахунку, заморожування коштів та відсутність відповідей