Заблокували картковий рахунок без попередження!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- +19
-
- IuliiaShvets777
- 16 августа 2025, 12:24
- #
Про що ви говорите? Ви одні і ті ж відповіді пишите всім під ряд. На стадії відкриття карткового рахунку я банку надала абсолютно всі документи, які підтверджують легалізацію моїх доходів. Те, що вони блокують без розбору, навіть не вникаючи кому вони блокують, і наче на уявну «електронну адресу» відправляють листи — повний брєд. Розберіться в ситуації перш, аніж давати не коректні відповіді. Вам за останній місяць не здається дивним кількість негативних відгуків на даному сайті ? Можливо причина не в клієнтах і їх операціях, а в некомпетентності та некоректності роботи банку ? Ви своїми відповідями ще більше заганяєте себе в депо — всі хто будуть це читати зроблять для себе вірні висновки, а саме не зв’язуватись з вашим НЕДОбанком.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 16 августа 2025, 21:40
- #
Полностью согласна, лучше напишите в нбу и найдите юриста. Возможно на багк придется подавать в суд. Кстати на другом сайте отзывов банк хотя бы имена пишет отвечающих на отзывы (это здесь тоже дискриминация? Или еще нет?)
- +
- 0
-
- natashaGra
- 16 августа 2025, 21:43
- #
Https://finance.ua/banks/raiffeisen-bank-aval/review, а вот так отвечают на другом сайте. Разница очень очевидная
- +
- 0
-
- IuliiaShvets777
- 18 августа 2025, 11:45
- #
Дякую. Обов’язково залишу негативний відгук.
- +
- 0
-
- IuliiaShvets777
- 18 августа 2025, 10:25
- #
Дякую. Обов’язково залишу негативний відгук.
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 19 августа 2025, 11:15
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано всі роз’яснення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано всі роз’яснення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.44 |
| USD | 42.2 | 42.53 |
| Все курсы банка | ||
Райффайзен Банк Аваль не рекомендую — люди, не відкривайте рахунки в даному банку — залишитесь без коштів на довготривалий час та розбитою нервовою системою. Найжахливіший банк в Україні.
За 12 років співпраці з різноманітними банками — Аваль найгірше, що могло тільки бути.
Правду кажучи дуже сумно, що співпраця з Райфом викликала у Вас негативні емоції.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Розблокування можливе виключно після надання повного пакету документів.
Запит надходить на електронну пошту, яка вказана у Вашому застосунку, якщо вона не актуальна, то можна звернутись до підтримки та колеги допоможуть отримати лист повторно.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому передали запит до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано всі роз’яснення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp