Заблокували рахунок без пояснень — доступ до зарплати відсутній
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
- +
- +15
-
- TonySerdiuk
- 15 августа 2025, 19:24
- #
Усі запитані документи передав у відділення банку ще 11.08.2025. Станом на сьогодні рахунок досі заблокований. Оператори та спеціалісти відділення повідомляють лише, що «запит у роботі», конкретних строків розгляду не називають. Це мої єдині кошти, і я залишаюсь без доступу до них вже майже тиждень. Паралельно подав офіційну скаргу до НБУ.
- +
- 0
-
- Olexandr7777
- 16 августа 2025, 11:34
- #
В мене точно така ж ситуація. Я подав документи ще 30.07.2025 — реакції нуль по сьогоднішній день. Закривайте рахунки і переводьте кошти або в інший банк, або якщо невеличка сума — то можете її отримати готівкою через касу банку до 30 000 грн, якщо я не помиляюсь. Я теж подав на закриття уже — мені повідомили, що процес розгляду звернення на закриття рахунків відбувається протягом 5 робочих днів і більше — знову ж таки ніякої конкретики.
Вы попали под фин. мониторинг. Будут рассматривать 90 дней и всё равно скажут риски. Поэтому сейчас закрывайте счета в этом недобанке и перекидывайте деньги в др. Только советую в не А- банк. Он тоже потом их заблокирует.
Эти два недобанка надо ликвидировать в Украине.
Эти два недобанка надо ликвидировать в Украине.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 16 августа 2025, 21:44
- #
Https://finance.ua/banks/raiffeisen-bank-aval/review напишите еще на этот сайт, там представители отвечают, а не супертупой бот
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 18 августа 2025, 17:16
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
-
- peters0207
- 20 августа 2025, 9:47
- #
Якщо, наприклад, банк заблокує рахунки з причин фінмоніторингу. Написати заяву на закриття рахунків. На рахунках буде загальна сума до 30 тис гривень, але у різних валютах. Можливо отримати увесь залишок у касі банку? Якщо так, то це буде у валютах залишків?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
11.08.2025 я подав у відділення банку всі документи, що підтверджують, що кошти були зарплатою та мали коректне призначення платежу. Бухгалтерія компанії також зверталася до банку, щоб з’ясувати статус запиту.
Станом на 15.08.2025 рахунок залишається заблокованим, жодної письмової відповіді від банку із зазначенням конкретних підстав блокування та строків розгляду я не отримав. Через це залишився без доступу до власних коштів.
Паралельно подав офіційну скаргу до НБУ для перевірки дій банку.
Прошу банк оперативно розблокувати рахунок та надати чіткі пояснення.
Хочемо запевнити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для забезпечення безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій. Ваше розуміння та співпраця в цьому питанні дуже важливі для нас.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ідентифікаційний код чи контактний номер телефону. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp