Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Непрофесійність роботи банку — розглядають документи по фінансовому моніторингу третій тиждень. В результаті заблоковані кошти, якими не можу скористатись.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Olexandr7777 14 августа 2025, 22:29
Це не європейський Банк — це просто ДНО! Я являюсь учасником бойових дій. Після демобілізації вирішив зайнятись власною справою — після 4 місяців співпраці з цим НЕДОбанком — банк вирішив заблокувати мені всі рахунки, пославшись на частину 2 статті 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX. 1. У відповідь на цю всю «брєдятину» надав весь пакет документів, які Банк вимагав у даному листі ще 30.07.2025. На сьогодні уже 14.08.2025 — рахунки не розблоковані, кошти зависли, рішення по даному питанню відсутнє. У відділенні розводять руками, посилаючись на те, що повпливати чи пришвидшити цей процес їм не під силу (з однієї сторони я їх розумію, а з іншої сторони постає питання — для чого тоді відділення взагалі існують, якщо клієнт являється на самообслуговуванні та коли з’являється якась незрозуміла ситуація клієнт залишається сам на сам зі своєю проблемою). В кол-центрі просять пробачення за безтолковість роботи відділу фінансового моніторингу. В чаті постійно пояснюють, що через значну кількість запитів їм потрібно більше часу на розгляд даних документів. А мене це повинно хвилювати, що у Банка «значна кількість запитів», що я їм ці запити створював. Наблокували рахунки всім підряд без розбору, а тепер у них «значна кількість запитів». Розблокуйте рахунки — віддайте гроші! А то ви з європейського Банку перетворюєтесь в ГОП-СТОП! Заморожуєте кошти тим, хто прикривав ваші дупи на лінії фронту! Якщо завтра не розблокуєте кошти — обов’язково звернусь зі скаргою до НБУ. У всіх цивілізованих банках дане питання вирішується від одного до максимум трьох днів. А це свавілля уже дістало! Не рекомендую Райффайзен Банк Аваль ні для ведення бізнесу, ні для власного користування!
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 августа 2025, 8:59
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Відверто кажучи, нам дуже прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті проаналізувати питання та допомогти у вирішенні, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 августа 2025, 9:44
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на відповідь.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
15 августа 2025, 9:44
#
Полезный комментарий
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на відповідь.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+5
Olexandr7777
Olexandr7777
15 августа 2025, 10:43
#
Ви що знущаєтесь «процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством» — має тривати третій тиждень? Не смішіть і не виправдовуйте некомпетентність своїх працівників! Ще раз наголошую у всіх цивілізованих банках дане питання вирішується від одного до максимум трьох днів. Я не вчорашній і проконсультувався з даного питання з декількома банками — немає такого свавілля ніде. Вирішіть моє питання. Фінансовий номер та ІПН надіслав у приватні.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.44
USD 42.2 42.53
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.44
USD 42.2 42.53
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Непрофесійність роботи банку — розглядають документи по фінансовому моніторингу третій тиждень. В результаті заблоковані кошти, якими не можу скористатись.