Непрофесійність роботи банку — розглядають документи по фінансовому моніторингу третій тиждень. В результаті заблоковані кошти, якими не можу скористатись.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 15 августа 2025, 9:44
- #
- Полезный комментарий
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +5
-
- Olexandr7777
- 15 августа 2025, 10:43
- #
Ви що знущаєтесь «процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством» — має тривати третій тиждень? Не смішіть і не виправдовуйте некомпетентність своїх працівників! Ще раз наголошую у всіх цивілізованих банках дане питання вирішується від одного до максимум трьох днів. Я не вчорашній і проконсультувався з даного питання з декількома банками — немає такого свавілля ніде. Вирішіть моє питання. Фінансовий номер та ІПН надіслав у приватні.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.44 |
| USD | 42.2 | 42.53 |
| Все курсы банка | ||
Перш за все вдячні за очікування відповіді!
Відверто кажучи, нам дуже прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо на меті проаналізувати питання та допомогти у вирішенні, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp