🔴 Райффайзен Банк припинив обслуговування без пояснень, з повним хаосом у комунікації
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 6 августа 2025, 14:26
- #
- Полезный комментарий
Ваш запит зафіксовано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде надалі з Вами комунікувати. Очікуйте на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +5
-
- natashaGra
- 7 августа 2025, 15:40
- #
Лучше пишите сразу в нбу, от клпипаста тут толку не будет. У райфа на этом сайте бот в тоже время на другом сайте подписываются норм работники (дискриминация?)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.44 |
| USD | 42.2 | 42.53 |
| Все курсы банка | ||
Найгірше — абсолютна плутанина в комунікації:
— у відділенні говорять одне,
— у кол-центрі — інше,
— у чаті — третє.
Складається враження, що працівники самі не розуміють, що відбувається, і не мають чіткої інструкції. Або це все робиться навмисно.
У той час, коли в інших банках подібні питання вирішуються онлайн за день, тут усе тягнеться 5−10 робочих днів, і результат невідомий, це вказує на непрофесійність і нерозуміння, що він робить в цій сфері взагалі.
Звернуся зі скаргою до НБУ.
Таке ставлення показує, що банк абсолютно не зацікавлений у клієнтові. Немає ні сервісу, ні поваги, ні відповідальності.
❗️ Не рекомендую Райффайзен Банк для зберігання коштів чи ведення справ — ви можете втратити доступ до грошей без пояснень, а допомоги не отримаєте.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Хочемо зауважити, що блокування рахунків завжди здійснюється на підставі вагомих причин. Суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур для гарантування безпеки і захисту коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути будь-яких необґрунтованих дій. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Маємо намір не залишити зворотній зв'язок осторонь, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp