Заблокували рахунок та повне ігнорування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
-
- natashaGra
- 8 июля 2025, 12:04
- #
А что-то кроме отвратительного копипаста без подписи банк может предложить???Всем ситуациям по блокировкам не один год, но в лучшую сторону банк изменятся не собирается
- +
- 0
-
- leonidantares
- 8 июля 2025, 19:26
- #
Питання так і не вирішено, ніхто з представників банку зі мною не зв’язався, притому що я декілька разів реєструвався на розмову — зворотнього зв’язку не отримав, окрім жалюгідної смс з текстом щодо припинення ділових відносин, проте, я би все одно закрив рахунок, якщо мені б його і розблокували, але таке відношення до клієнтів не прийнятне.
Мене навіть не попросили надати будь-які підтверджуючі документи, що є порушенням законодавства та договору.
Постанова НБУ № 65 від 19.05.2020 (порядок зупинення операцій)
У разі зупинення операцій банк має:
Проінформувати клієнта про підстави зупинення (за винятком прямо заборонених випадків — наприклад, якщо це розслідується СБУ або ДБР).
Запросити підтверджуючі документи, якщо виникають сумніви щодо суті операції або джерел коштів.
Мене ніхто не повідомив про конкретні причини блокування, також у мене ніхто не запросив пояснення щодо надходження коштів.
Блокування рахунку призвело до неможливості використання коштів на картці, що створило втрачені можливості для мене.
Поки читав скарги інших клієнтів, потравип на статтю НАЗК щодо фінансування даним банком війни, сплату податків в рф — одразу відпало питання до цього кремлівського філіалу в Україні.
На цьому питання закрито.
Готую скаргу до НБУ та Держфінмоніторингу.
Мене навіть не попросили надати будь-які підтверджуючі документи, що є порушенням законодавства та договору.
Постанова НБУ № 65 від 19.05.2020 (порядок зупинення операцій)
У разі зупинення операцій банк має:
Проінформувати клієнта про підстави зупинення (за винятком прямо заборонених випадків — наприклад, якщо це розслідується СБУ або ДБР).
Запросити підтверджуючі документи, якщо виникають сумніви щодо суті операції або джерел коштів.
Мене ніхто не повідомив про конкретні причини блокування, також у мене ніхто не запросив пояснення щодо надходження коштів.
Блокування рахунку призвело до неможливості використання коштів на картці, що створило втрачені можливості для мене.
Поки читав скарги інших клієнтів, потравип на статтю НАЗК щодо фінансування даним банком війни, сплату податків в рф — одразу відпало питання до цього кремлівського філіалу в Україні.
На цьому питання закрито.
Готую скаргу до НБУ та Держфінмоніторингу.
- +
- 0
-
- leonidantares
- 8 июля 2025, 20:22
- #
Все ж таки зі мною зв’язався представник банку, поспілкувалися у вічливій формі, відповіла на мої питання, та надала обширне роз’яснення щодо проблеми, яка виникла.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.44 |
| USD | 42.2 | 42.53 |
| Все курсы банка | ||
Вчора, 07.07 отримав сповіщення в Wallet про видалення моїх карт Райффайзен Банку з додатку, потім зайшов у сам застосунок MyRaif і помітив, що зникли картки.
Чат підтримки у додатку — не працює, у Viber — теж, зателефонував на лінію, потрапив на ШІ-бота, попросив його зв’язати мене з оператором, на що декілька разів отримав відмову.
Вчора у вечері знову зателефонував на лінію, ШІ повідомив про припинення ділових відносин, та повідомив, що мене перенаберуть о 9 ранку, дзвінка так я в ранці і не отримав, так само як і можливості поспілкуватися бодай з кимось.
Я посадова особа органу місцевого самоврядування, офіційно працюю, так само як і моя дружина, на двох офиційний дохід приблизно 450 тис грн за рік, мною у 2024 році задекларовано разом з дружиною на двох понад 650 тис грн готівкових коштів, 7,5 тис доларів, та 2,5 тис євро, це накопичення за довгий час відкладання коштів.
Причиною блокування, як я розуміює є те, що протягом місяця я поповнив картку десь на 20 тис грн, приблизно по 5 тис грн на тиждень.
Комунікації від банку взагалі 0, не рекомендую взагалі користуватися послугами цього банку, я це вже зрозумів, почитавши інші подібні відгуки клієнтів. Ви можете втратити свої кошти без будь-яких пояснень. На днях поїд закрию рахунок, так само як і всі мої родичі та друзі, щоб не опенитися в подібній ситуації.
Нам прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з Банком.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере запит під свій контроль та буде надалі комунікувати для вирішення питання.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp