Блокування рахунків
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Це що, фін моніторинг вийшов на новий рівень? Вже не треба проводити перевірки, можна одразу розривати відносини з клієнтом?
- +
- +16
-
- 1financier
- 7 июля 2025, 9:32
- #
Алгоритм такий — фінмоніторинг пише на пошту клієнта про необхідність надання підтверджуючих документів. Але багато людей не вважають вказувати актуальну пошту чи перевіряти листи в ній. І тому через два тижні, якщо відповіді від клієнта нкмає, то рахунок блокують і розривають відносини. То ж, порада усім клієнтам — майте актуальну пошту у банку, і еалаштуйте її так, щоб про кожний лист вам приходило повідомлення на телефон.
- +
- +16
-
- SergeyNina
- 6 июля 2025, 16:42
- #
Банк вообще не запрашивал никаких документов у вас и сам решил закрыть ваш счёт?
Отличная работа финансового мониторинга по уничтожению банковской системы страны.
Отличная работа финансового мониторинга по уничтожению банковской системы страны.
- +
- 0
-
- 1financier
- 7 июля 2025, 9:33
- #
На електронну пошту надсилають, але клієнти часто густо її не перевіряють.
Ні, не запитував ніяких документів, і листів на пошту на приходило
- +
- +2
-
- SergeyNina
- 8 июля 2025, 1:09
- #
У вас финансовая почта на которую приходят письма Gmail?
Желательно отдельный ящик под банк
Заметил проблему с прошлой осени.
Многие банки.
Почты protonmail, Hotmail, outlook, ukr net и многие другие почты стали терять письма от банков или выборочно кидать их в спам
Желательно отдельный ящик под банк
Заметил проблему с прошлой осени.
Многие банки.
Почты protonmail, Hotmail, outlook, ukr net и многие другие почты стали терять письма от банков или выборочно кидать их в спам
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
В понеділок 16.06 в відділку банка мені одразу сказали написати заяву на закриття, я спитала, а чому в листі написано що я можу додати документи про похід цих грошей, сума не космічна як можна було б подумати для таких дій, родичка вже хотіла надіслати підтверджуючи документи, на шо мені сказали, ні, нічого не треба, ми в односторонньому порядку самі так вирішили, як то кажуть, самі звинуватили, самі вирок винесли, самі виконали (?!) Добре, нє так нє, після написання мною заяви, мені сказали, що на закриття рахунку потрібно 10 робочих днів, і ще 3 дні на перевод на ті реквізити що я надала, пройшло вже 15 робочіх днів, а грошей нема, скільки ще чекати і чи це взагалі нормально?
В чаті спочатку намагалися якось допомогти, але потім мене і там заблокували
Мабуть за це загинув на фронті батько моєї дитини, щоб сказали що ми посібники терористів!
Цінуємо Вашу довіру та вдячні за скільки років співпраці. Нам дуже прикро, що така ситуація склалась і залишила по собі негативні емоції.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp