Непрофесійні робітники підтримки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 1 июля 2025, 12:43
- #
- Полезный комментарий
Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
-
- natashaGra
- 2 июля 2025, 12:11
- #
Пишите в нбу , не тратьте время на этого робота. Больше жалоб, будет проверка, лучше начнут работать
- +
- 0
-
- Nataliia123378
- 3 июля 2025, 18:37
- #
- Полезный комментарий
Я не згодна, що це робот. Людина, яка тут відповідає, неймовірно компетентна і дуже професійна. Саме завдяки його/її втручанню моє питання вирішили і помилку знайшли. Помилка була, на щастя, у виписці, а не в списанні грошей. А у НБУ, думаю, багато інших справ і без цього.
Дякую підтримці саме тут за швидкі і компетентні відповіді і всім раджу до них звертатися:)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.44 |
| USD | 42.2 | 42.53 |
| Все курсы банка | ||
Я отримала відповіді в стилі «читайте виписку там все є» (гм, що є? Я бачу попередній баланс, суму списання та ітоговий баланс який не відповідає сумі списання) до «ми перевірили, всі гроші списані вірно» (чому тоді моїй виписці ітоговий баланс не відповідає сумі списання). У мене зараз до банку рівно одна претензія: у виписці сума списання не відповідає зміні балансу.
Нам дуже шкода, що досвід співпраці з Райфом викликав негативні емоції. Ми хочемо запевнити Вас, що наш Банк діє виключно в межах законодавства та не проводить несанкціонованих списань з рахунків.
Також отримати інформацію по своїй картці можливо звернувшись до чату нашого застосунку «MyRaif» («Навушники» — «Написати в чат») оператори з задоволенням допоможуть розібратись з проблемою.
Хочемо проаналізувати ситуацію, а тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Будемо раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp