Служба підтримки — невігластво зведено в ступінь
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- orest frank
- 2 июня 2025, 16:36
- #
Про що ваш коментар? Зайвий докази того, про що я написав — Ви повнєйші невігласи! Коментар про одне — відгук про інше. Поки що — відправив в бан — користування послугами призупинено. Відпочивайте. Сподіваюся що відтік Клієнтів і зниження обсягів обороту фінансових ресурсів не змусить себе довго чекати. Клієнт він завжди голосує ногами і досить швидко та ефективно.
- +
- 0
-
- orest frank
- 3 июня 2025, 12:13
- #
Банк визнав що обісрався", однак на своїй «правоті» продовжує наполягати.
Ні, це дійсно навіть не мавпи.
Ці не те що на досвіді інших, а навіть на власному досвіді не вчаться
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.53 |
| USD | 42.25 | 42.59 |
| Все курсы банка | ||
Служба підтримки абсолютно НЕ компетентна. Звернення раз на місяць — знань нуль!
Оператори Катя і Мальвіна (Буратіно десь відпочивав неподалік) — вперті вівці — настільки баранячих голів — ще годі шукати — так доводити те, чого не знаєш — стояти на своєму три години, а потім піти читати все-таки той довбаний Регламент грьобаного Меморандуму, котрий самі підписали — це нєчто!
Чимось вперто-довбано-кацапським підходом віє від цих методів і підходів до роботи з Клієнтом.
Мало того — наплутали з версіями чи то застосунку чи ще з чимось — якого дідька при наявності документів ВЖЕ і переказах під 400000 грн., просити підтвердження ЩЕ і знижувати ліміти до 50000 грн., бо бач у них там щось «злетіло/полетіло» — мабуть голови загубили…
Ніхто нічого подавати по причині «бо ми художники/ми так бачимо» НЕ буде.
Це вам, шановні що, лавочка — а ось ми надумали, то давайте по новій.
Зась.
Виправляйте свої косяки самі!
Понабирав Райффайзен на вокзалі «еліту» для відділень, служби підтримки та створення софту — самі з ними і махайтеся — а Клієнтів використовувати у якості Коучів чи хлопчиків для биття у рфії пошукайте.
І, головне, був же колись пристойний банк…
Отак, кадри — вирішують за вас…
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про Райф.
В рамках дії Меморандуму Райф визначає ступінь ризикованості клієнта в залежності від наявної інформації про доходи та діяльність. Виходячи з цього, усім клієнтам Банку встановлюються ліміти на переказ коштів: С2С та IBAN перекази сумарно.
Збільшення суми ліміту для здійснення переказу можливе за запитом до Райфу на e-mail dohid.doc@raiffeisen.ua
Якщо Ви вже надсилали лист з документами, їх прийняли і здійснили налаштування, але після цього ліміти «злетіли» — Ви можете повторно написати на електронну адресу для аналізу, наші колеги все перевірять та здійснять необхідні налаштування.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання розібратись, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp