Коли підтримка — частина проблеми, а застосунок — для знущань
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
«… готові проаналізувати ситуацію надати пояснення».
Деклька скарг (за певний період) у зв'язку з наведеним вище не одразу, але все ж таки зафіксовали, тому «аналізуйте ситуацію» та «надавайте пояснення» офіційними джералами інформування Банку.
Деклька скарг (за певний період) у зв'язку з наведеним вище не одразу, але все ж таки зафіксовали, тому «аналізуйте ситуацію» та «надавайте пояснення» офіційними джералами інформування Банку.
- +
- 0
-
- orest frank
- 2 июня 2025, 15:34
- #
Абсолютно підтримую даний коментар.
Такого «рівня» підтримки, серед наявних на ринку банків, треба ще пошукати.
Рівень компетентності - нижче плінтуса — сидять якісь мавпи по ту сторону і щось там друкують…
Невігластво від Райффайзен — це ганьбіщє і позоріщє.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.53 |
| USD | 42.25 | 42.59 |
| Все курсы банка | ||
І як вишенька на торті — чат підтримки. Це окрема біль! Постійне повторне введення пароля (навіть за попереднього правильного введення, поки не вигрузишь новий! застосунок), автоматичне примусове гортання листування донизу при спробі перегляду історії, повна неможливість редагування тексту в полі вводу (виключно видаляй текст до необхідного місця виправлення і друкуй заново)…Цей застосунок створено не для зручності, а для стрес-тесту нервової системи на витривалість, із розрахунком на те, що клієнт просто здасться і більше не звертатиметься.
Дуже шкода дізнатися про Ваш негативний досвід з Райфом та сервісом підтримки.
Ми прислухаємося до побажань наших клієнтів і щодня невпинно працюємо над покращенням якості та швидкості надання консультацій. Розуміємо, наскільки важливо отримувати своєчасну і точну інформацію, особливо коли йдеться про фінансові питання.
Стосовно роботи застосунку, то запевняємо, що наші спеціалісти активно працюють над вдосконаленням та розширенням функціоналу, щоб зробити Ваш досвід користування більш зручним і ефективним.
Щиро прагнемо змінити Вашу думку на краще, тому готові проаналізувати ситуацію надати пояснення. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення Ваші контактні дані (номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp