Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Коли підтримка — частина проблеми, а застосунок — для знущань

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
bvzbvz 1 июня 2025, 11:30
«Підтримка» банку послідовно тримає марку — демонструє вибіркову сліпоту навіть при наданні повної інформації: дата, час, сума, рахунок тощо — байдуже. У відповідь лише стандартний набір відписок: «не бачимо», «надішліть скріншот», «такої операції не було», або улюблене — «замовте платну довідку». Проте щойно згадується слово «скарга» — трапляється диво… і вуаля: ці *** знаходять усе миттєво, а довідки раптово виявляються безкоштовними, вся «неможливість» зникає. Складається враження, що тут працюють лише тоді, коли їх до цього змусити. Менеджери клієнтського сервісу замість реального вирішення проблем, розводять руками і обмежуються лише тим, щоб чемно вибачатися за бездіяльність своїх колег, як за «чужих» людей.
І як вишенька на торті — чат підтримки. Це окрема біль! Постійне повторне введення пароля (навіть за попереднього правильного введення, поки не вигрузишь новий! застосунок), автоматичне примусове гортання листування донизу при спробі перегляду історії, повна неможливість редагування тексту в полі вводу (виключно видаляй текст до необхідного місця виправлення і друкуй заново)…Цей застосунок створено не для зручності, а для стрес-тесту нервової системи на витривалість, із розрахунком на те, що клієнт просто здасться і більше не звертатиметься.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 июня 2025, 11:39
Добрий день!

Дуже шкода дізнатися про Ваш негативний досвід з Райфом та сервісом підтримки.
Ми прислухаємося до побажань наших клієнтів і щодня невпинно працюємо над покращенням якості та швидкості надання консультацій. Розуміємо, наскільки важливо отримувати своєчасну і точну інформацію, особливо коли йдеться про фінансові питання.
Стосовно роботи застосунку, то запевняємо, що наші спеціалісти активно працюють над вдосконаленням та розширенням функціоналу, щоб зробити Ваш досвід користування більш зручним і ефективним.

Щиро прагнемо змінити Вашу думку на краще, тому готові проаналізувати ситуацію надати пояснення. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення Ваші контактні дані (номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
bvzbvz
bvzbvz
1 июня 2025, 11:50
#
«… готові проаналізувати ситуацію надати пояснення».

Деклька скарг (за певний період) у зв'язку з наведеним вище не одразу, але все ж таки зафіксовали, тому «аналізуйте ситуацію» та «надавайте пояснення» офіційними джералами інформування Банку.
+
0
orest frank
orest frank
2 июня 2025, 15:34
#
Абсолютно підтримую даний коментар. Такого «рівня» підтримки, серед наявних на ринку банків, треба ще пошукати. Рівень компетентності - нижче плінтуса — сидять якісь мавпи по ту сторону і щось там друкують… Невігластво від Райффайзен — це ганьбіщє і позоріщє.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Коли підтримка — частина проблеми, а застосунок — для знущань