Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Безпека коштів клієнта — повний нуль.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Karina713 17 апреля 2025, 15:33
Було оплачено абонімент в мережі тренажерних залів карткою. Дівчина адміністратор повідомила, що кошти не списались і показала чек, де було написано, що операція не пройшла. Водночас фактично кошти з картки списались, в тренажерному залі я оплатила готівкою. Через 2 години, кошти дійсно повернулись на картку, про це було повідомлення і, перевіривши залишок балансу, я впевнилась також в цьому. Через два дні, на карту заходять кошти і одразу списуються на рахунок тренажерного залу. Пишу в «класний» чат Райффайзена, пояснюю ситуацію, отримую відповідь «торговець відмінив повернення, тому ми списали кошти». Запитую, чи можна отримати якусь виписку чи довідку, щоб я змогла показати в тренажерному залі весь хід операцій та повернути кошти, оплачені в рузльтаті 2 рази, на що отримую відповідь «сформуйте виписку, яка знаходиться в додатку під картками». Дякую, я в курсі де знаходиться виписка, проблема в тому, що у виписці лише одне списання і ніяких повернень та повторних списань, саме для цього я запитувала у оператора «Чи можна отримати щось, де буде видно ці всі операції»?
Тобто, по-перше, будь-який магазин, тренажерний зал, таксі і т.д. може скасувати повернення коштів, ви можете це не помітити і заплатите двічі, адже масштабний, європейський, як ви себе позиціонуєте, банк, напевно, не має змоги хоча б попередити про списання клієнта, чи повідомите про це списання, яке вже відбулось, не кажучи про те, щоб взагалі запитати у клієнта дозвіл на списання! Я могла б платит наприклад, у Вінниці, а потім повернутись в Харків, цікаво яким би чином я потім повертала б кошти, завдяки банку мені б прийшлось їхати до Вінниці та розбиратись там?
Як можна не попередивши клієнта, дозволити списати кошти після їх фактичного повернення на рахунок???
По- друге, в виписці жодного відображення повернення, а потім списання. Окей, фактично, як ви кажете, «повернення не було», хоча кошти як раз фактично і повернулись на рахунок, пропустимо цей момент, я звернулась з запитом «допоможіть тепер це довести, дайте довідку чи більш розширену виписку», результат — мені написали де я можу сформувати виписку! Я майже 10 років клієнт банку з банківською освітою, я знаю де формуються виписки! Мені потрібно було пояснення як так сталось, що клієнт у вас не на першому місці і ви не вважаєте за потрібне попереджати про списання власних коштів клієнта, цього мені не пояснили, я просила підтвердження — теж ні.

В результаті, я витрачаю свій робочий час на те, щоб повернути свої ж кошти, я витрачаю час на спілкування з вашим «топ» оператором, на спілкування з менеджером тренажерного залу, я витрачаю свій час на поїздку до тренажерного залу, яка не входила в мої плани і на цей відгук я теж витрачаю час, хоча я ніколи не пишу відгуки, але за багато років співпраці — ця ситуація заставляє задуматись над обслуговуючим банком. Як бонус, я тепер без грошей, на які розраховувала, невідомо на який термін, і чи взагалі повернуть їх, адже тепер я вимушена чекати, поки тренажерний зал зведе звіти по кассі з терміналом, з виписками і тоді можливо поверне мені кошти.
Гроші не великі, але в сьогоднішніх умовах, враховуючи моє місцезнаходження — це взагалі не топ і не той рівень банку, який ви собі позиціонуєте. Сумма могла бути значно більшою і я б могла потрапити в гіршу ситуацію, тому тепер я сто раз подумаю в який банк мені спрямувати свої кошти.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 апреля 2025, 15:35
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 апреля 2025, 15:55
Дякуємо за очікування відповіді! Будемо відвертими, нам надзвичайно шкода, що така ситуація мала місце та вона вплинула на Ваше враження про Банк в цілому. Запевняємо, у Райфі працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Списання відбувається лише в тому випадку, якщо до Банку надходить запит від сервісу. У разі неуспішності операції чи то повернення, то кошти розблоковуються і у виписці ця операція відсутня. Якщо надходить запит від сервісу — кошти можуть бути списані й операція буде відображена у виписці.
Ми цінуємо кожного нашого клієнта та прагнемо, щоб Ви отримували виключно позитивні емоції від осблуговування. Щиро бажаємо в усьому розібратися та допомогти Вам із вирішенням. Фіксуємо Ваш запит до менеджера з клієнтського сервісу, який з Вами зв’яжеться в індивідуальному порядку та буде тримати ситуацію на контролі. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 апреля 2025, 15:55
#
Полезный комментарий
Дякуємо за очікування відповіді! Будемо відвертими, нам надзвичайно шкода, що така ситуація мала місце та вона вплинула на Ваше враження про Банк в цілому. Запевняємо, у Райфі працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Списання відбувається лише в тому випадку, якщо до Банку надходить запит від сервісу. У разі неуспішності операції чи то повернення, то кошти розблоковуються і у виписці ця операція відсутня. Якщо надходить запит від сервісу — кошти можуть бути списані й операція буде відображена у виписці.
Ми цінуємо кожного нашого клієнта та прагнемо, щоб Ви отримували виключно позитивні емоції від осблуговування. Щиро бажаємо в усьому розібратися та допомогти Вам із вирішенням. Фіксуємо Ваш запит до менеджера з клієнтського сервісу, який з Вами зв’яжеться в індивідуальному порядку та буде тримати ситуацію на контролі. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Karina713
Karina713
18 апреля 2025, 14:00
#
Дякую. Питання вирішили одразу на наступний день. Було б добре,якщо б не треба було для цього залишати негативні коментарі.
Ще раз дякую співробітникам банку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.53
USD 42.25 42.59
Все курсы банка