*** дії з боку банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Все курсы банка | ||
Тепер банк відповідає мій скасований платіж за послуги списався виходить через два дні.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань. Списання коштів з картки можливо тільки у випадку, якщо на це списання надходить запит від торгівельної точки.
Міжнародні платіжні системи працюють по наступній схемі:
1) Спершу блокують суму до списання на карті (по факту, кошти ще знаходяться на Вашому рахунку;
2) Далі протягом 8 днів Банк чекає запиту від торгівельної точки/сайту на списання заблокованої суми;
3) У випадку, якщо запит на підтвердження надходить — банк списує остаточно кошти з рахунку. Якщо запит не надходить, або надходить запит на скасування операції — кошти на рахунок повертаються.
4) Після направлення банку запиту про скасування операції сервіс може, в разі її успішності, направити банку повторний запит на списання — який ми маємо виконати.
У випадку, якщо за операцію, за якою відбулось списання коштів, Ви не отримали товар або послугу — для її оскарження просимо Вас звернутись у чаті застосунку «MyRaif», або за дзвінком до банку за номером 0 800 500 500(по Україні), +38 044 230 99 98 (з-за кордону, за тарифами Вашого мобільного оператора), *521 (з Вайберу).
З повагою та турботою,
@RaifHelp