Мобільні додатки та web-сайт
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.53 |
| USD | 42.25 | 42.59 |
| Все курсы банка | ||
Мені зрозуміло, що новий додаток покликаний покращити досвід роботи з банком, перероблений UI для андроід, але результати реально мінімальні.
Мені дуже не подобається, що банк мотивує переведенням на новий додаток (наприклад вводячи комісії на IBAN платежі в старому додатку), при цьому новий додаток ну реально не закінчений. Мені здається вже більше року я лише те й роблю, що стрибаю з одного додатку в інший щоб знайти відділення, відкрити депозит, або ще щось.
В новому додатку так і не з’явилися шаблони для платежів. Немає можливості сплатити за комунальні послуги. Є певні баги з відкриттям депозиту у валюті.
Тепер ще і закрили web-версію. Як результат не можна зробити експорт транзакцій, щоб вести бухгалтерію витрат в іншому додатку. Не говорю вже про те що опис транзакцій дуже часто не зрозумілий і може бути різний будь-якому із додатків чи вебі. (Наприклад замість «Поповнення депозиту» або платіж по реквізитах маємо опис «Raiffaisen online 4»)
Особисто для мене попередні переваги банку починають нівелюватися такими підходами
Нам дуже шкода, що відключення веб-версії спричинило незручності і вплинуло на Ваше враження про Райф.
Розуміємо Ваше занепокоєння і цінуємо Вашу думку. Рішення щодо переходу на «MyRaif» продиктоване бажанням забезпечити більш безпечний і зручний досвід користування.
Банк завжди відкритий до Вашого зворотного зв’язку і готовий допомогти адаптуватися до змін.
Банк свідомо зробив вибір на користь розвитку саме мобільного застосунку «MyRaif».
Це дозволяє нам зосередити ресурси на створенні найзручнішого та найсучаснішого інструменту для управління фінансами з підвищеною безпекою, швидкістю та інтуїтивним інтерфейсом. Ви можете користуватись ним будь-де і будь-коли.
Розуміємо, наскільки важливо мати можливість створювати шаблони регулярних оплат, щоб уникнути необхідності повторного введення даних. Наразі ця функція недоступна в поточній версії застосунку, але ми активно працюємо над її впровадженням. Намагаємось постійно оновлювати та вдосконалювати «MyRaif», щоб зробити його більш зручним та функціональним.
Наразі частина функцій, як і раніше, доступні у застосунку «OLD Raiffeisen», проте в подальшому ми плануємо повноцінно перейти на «MyRaif».
Ваші зауваження, довіра та чесний зворотній зв'язок є надзвичайно цінними для нас.
З повагою та турботою,
@RaifHelp